تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از ظرفیت های بین المللی برای حل مسائل اجتماعی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛احد جمالی،معاون استاندار قم، روز یکشنبه در کارگروه امور زنان و خانواده استان در استانداری قم،گفت: ما به عنوان کشوری اسلامی در موضوعات اجتماعی همچون حقوق بشر بر اساس آموزه های دینی خود عمل می کنیم، اما در عین حال می توانیم از ظرفیت های بین المللی ایجاد شده در این زمینه نیز استفاده کنیم و نباید با این گونه مسائل احساسی و سیاسی برخورد کرد.

وی عنوان کرد: ما بر اساس گفتمان غالب فرهنگ خود می توانیم با جامعه جهانی ارتباط داشته باشیم و از ظرفیت های بین المللی برای حل مسائل اجتماعی خود استفاده کنیم؛در مناسبات بین المللی اگر کشوری از اعضای جامعه جهانی مانند آمریکا به تعهدات خود پایبند نبود، روسیاهی برای خودش است.

جمالی بیان کرد: در خصوص تدوین قوانین و رعایت حقوق کودکان در سطح کشور اقدام های مناسبی انجام شده است و ما می توانیم در این زمینه در عرصه های داخلی و بین المللی صاحب نظر باشیم.

وی ادامه داد: در مسائل مرتبط با حقوق بشر آن موضوع هایی که مطابق آموزه های دینی و اخلاقی ماست را می پذیریم اما در سایر موارد بر اساس فرهنگ خودمان اقدام می کنیم.

وی ادامه داد: داشتن زندگی آرام اجتماعی و خانواده ای بانشاط حق هر انسانی است و همه باید در این جهت به وظایف شرعی و قانونی خود عمل کنند تا دغدغه مردم، کاهش یابد.

وی اضافه کرد: فرهنگ غالب جامعه ما، فرهنگ دینی است و ما ادعای تشکیل حکومت جهانی را داریم در این شرایط باید بتوانیم در تمام عرصه ها به خصوص در حوزه مسائل اجتماعی پیشگام باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، همچنین  ابراز کرد: یکی از راهکارهای کاهش مشکلات اجتماعی خانواده ها، کمک به معیشت و اقتصاد آنان است که در این زمینه می توانیم از ظرفیت ایجاد نمایشگاه های عرضه محصولات تولید شده توسط خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی در سطح مراکز پر رفت و آمد شهر استفاده کنیم.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی وی را یکی از خدمتگزاران صدیق انقلاب اسلامی و مردم دانست که در زمان حیات خود مظلوم بود.

در هفتم تیرماه سال 1360، دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، درحالی که جمعی از بلندپایه ترین و دل سوزترین مسئولان نظام، هم چون آیت الله بهشتی رئیس دیوان عالی کشور، چهار وزیر، دوازده معاون وزیر و حدود 30 نماینده مجلس در آن جلسه حضور داشتند، توسط منافقان منفجر شد و 72 یار وفادار انقلاب و امام، به دیدار حق شتافتند.

انتهای پیام /ح

سیاست زدگی آفت پرداختن به مسائل اجتماعی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از ظرفیت های بین المللی برای حل مسائل اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..