تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود busuu 13.8.0.125 نرم افزار آموزش زبان – اندروید

نرم افزار busuu شما را به یادگیری هر زبانی که دوست داشتید دعوت می کند و سعی می کند که از روش های جالبی برای یادگیری استفاده کند. این برنامه به زبان خاصی متکی نیست و شما با داشتن پشتکار لازم، می توانید هر زبانی که خواستید را انتخاب کرده و روند یادگیری آن را شروع کنید. به علاوه شما در این برنامه بر اساس ساختاری که زبان دارد، می توانید بحسب زبان مادری خود روی آنها پیاده سازی کرده و یک یادگیری اساسی و فوق العاده داشته باشید. سفری که شما به داخل این برنامه خواهید داشت، سرانجام جالبی دارد و شما نیز نیز می توانید به جمع ۸۰ میلیون کاربر این برنامه بپیوندید.

با دانلود busuu می توانید اصلاحیه های جالبی را دریافت کرده و با داشبرد پیشرفته این برنامه یادگیری خود را بسیار سریع تر کنید. پیشرفت خود را مشاهده کنید و در نهایت یک زبان اساسی را مسلط شوید. زبان انگلیسی و اسپانیایی یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه است که این برنامه طرح های ویژه ای را برای شما خواهد داشت. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۵٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

کاور-busuu

اسکرین-شات-busuu اسکرین-شات-busuu info

Join 80 million busuu users waiting to help you learn a language!

Become a member of the busuu Community and have your speaking and writing exercises corrected by native speakers. Plus, you can help others in your native language!

WHAT’S NEW
Everyone loves a graph, right? With our new progress dashboard, you get fantastic insights into your learning journey. Find out your fluency score, see your vocabulary grow over time and keep track of your progress.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود busuu 13.8.0.125 نرم افزار آموزش زبان – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..