تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون دادستان کل کشور: ۳۰ درصد از کاربران تلگرام به پیام‌رسان‌های داخلی کوچ کرده‌اند

معاون دادستان کل کشور: ۳۰ درصد از کاربران تلگرام به پیام‌رسان‌های داخلی کوچ کرده‌اند

فناوری اطلاعات > ارتباطات - ایسنا نوشت:عبدالصمد خرم‌آبادی،معاون دادستان کل و دبیر کارگروه تعیین مـصــادیق محـتوای مجرمانه: یکی از عللی که مدیر تلگرام به فیلتر آن در ایران اعتراض نکرد، این است که برخی مسوولان فضای مجازی کشور اجازه دادند هاتگرام و طلاگرام فیلتر تلگرام را دور بزنند و مانع از مهاجرت ۷۰ درصد کاربران ایرانی به پیام‌رسان‌های داخلی شوند و از این طریق برای تلگرام زمان خریده‌اند.

 بعد از فيلتر تلگرام حدود ۳۰ درصد كاربران آن فعاليت خود را به پيام‌رسان‌هاي داخلي منتقل كرده‌اند. اگر امكانات و پهناي باندي كه در اختيار هاتگرام و طلاگرام گذاشته شده به پيام‌رسان‌هاي داخلي داده شود، قطعا آنها خدماتي بهتر از تلگرام به مردم عرضه خواهند كرد.

45302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون دادستان کل کشور: ۳۰ درصد از کاربران تلگرام به پیام‌رسان‌های داخلی کوچ کرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..