تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ به مرکز شهر الحدیده رسید/انصارالله خیابان‌های منتهی به بندر را مسدود کرد

جنگ به مرکز شهر الحدیده رسید/انصارالله خیابان‌های منتهی به بندر را مسدود کرد

ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی امارات و عربستان در تلاش برای اشغال شهر الحدیده و خارج کردن این شهر از دست انصارالله یمن در ۱۲ ژوئن حمله به این شهر واقع در سواحل دریای سرخ را آغاز کرد.

روزنامه القدس العربی به نقل از ساکنان محلی نوشت، نیروهای انصارالله حضور خود را در شهر بیشتر کرده و مراکز ایست بازرسی جدید در محله‌هایی ایجاد کرده‌اند که نیروهای گردان‌های تهامه، نیروهای یمنی هم‌پیمان با ائتلاف متجاوز عربی در آنجا مستقر هستند.

نیروهای انصارالله تعدادی از خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به بندر را بسته‌اند و تعدادی خندق و خاکریز و بتن‌های سیمانی را در خیابان‌های شمال شرقی منتهی به بندر حفر و کار گذاشته‌اند.

یک شاهد عینی نیز گفت، نیمه‌های شب گذشته در نزدیکی دانشگاه الحدیده در سه کیلومتری غرب مرکز شهر در مسیر ساحلی که فرودگاه را به بندر متصل می‌کند، درگیری‌های شدیدی درگرفت.

به موازات جنگ در الحدیده نیروهای ائتلاف متجاوز عربی در جبهه‌های دیگر نظیر لحج، صعده و نهم و صراوح وارد درگیری‌هایی با انصارالله یمن شده‌اند.

در این راستا ۱۶ جنگنده ائتلاف متجاوز عربی منطقه الازهور در شهرستان مرزی رازح را طی ساعات گذشته بمباران کردند.

یک کودک و تعدادی دام در حمله هوایی ائتلاف به منطقه آل علی در شهرستان رازح زخمی و تلف شدند.

در ضد حملات انصارالله نیز در جبهه عسیر در جنوب عربستان چهار سرباز از مزدوران ارتش سعودی در مجازه در تله افتادند.

تعدادی از مزدوران ارتش سعودی نیز شب گذشته در اثر حملات توپخانه‌ای انصارالله در جیزان کشته و زخمی شدند و نتوانستند دست به پیشروی بزنند.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ به مرکز شهر الحدیده رسید/انصارالله خیابان‌های منتهی به بندر را مسدود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..