تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاهان در آستانه توافق با یک هافبک برزیلی

 مسئولان باشگاه سپاهان برای تقویت این تیم جذب یک هافبک برزیلی را در دستور کار دارند.

به گزارش شما نیوز ، مسئولان و اعضای کادر فنی باشگاه سپاهان بعد از بررسی شرایط چند بازیکن در پُست هافبک بازیساز، سرانجام روی دو گزینه به نتیجه نهایی رسیدند و قرار است به زودی با یکی از آنها قرارداد رسمی امضا شود.

در این میان شانس یک هافبک برزیلی برای توافق با سپاهان بیشتر بوده و قرار است مسئولان این باشگاه در روزهای آینده با این بازیکن قرارداد امضا کنند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن برزیلی به زودی به ایران می‌آید تا قراردادش را با سپاهان امضا کند.

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان این خبر را تأیید کرد.

تمرینات سپاهان در حال حاضر در اصفهان پیگیری می‌شود و قرار است این تیم اردویی هم در کردان برگزار کند که اردوی یادشده از ۹ تیر آغاز خواهد شد. بعد از این اردو، سپاهانی‌ها خود را آماده سفر به ترکیه خواهند کرد تا یک اردو هم در این کشور برپا کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاهان در آستانه توافق با یک هافبک برزیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..