تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای پوگبا درباره خداحافظی از رقابت های جام جهانی

ادعای پوگبا درباره خداحافظی از رقابت های جام جهانیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پل پوگبا بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه در حاشیه رقابت های جام جهانی 2018،  اعلام کرد که به احتمال قوی این آخرین حضورش در رقابت های جام جهانی است.

 بازیکن 25 ساله تیم فوتبال منچستریونایتد با اعلام اینکه شاید جام جهانی 2018 روسیه آخرین حضورش در این مسابقات باشد گفت: واقع‌بین هستم و نمی‌دانم به تیم ملی دعوت می‌شوم یا خیر؟ امکان دارد بازیکنان بهتر دیگری نسبت به من باشد و از آینده خبر ندارم اما امیدوارم که بازی‌های بیشتری داشته باشم. من این شانس را دارم که در یک جام جهانی دیگر حضور داشته باشم.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال فرانسه با 2 پیروزی و 6 امتیاز در صدر گروه C قرار دارد.

انتهای پیام/

خداحافظی پوگبا از رقابت های جام جهانی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای پوگبا درباره خداحافظی از رقابت های جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..