تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جام جهانی جان هوادار آرژانتین را گرفت

جام جهانی جان هوادار آرژانتین را گرفتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال آرژانتین در حالی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ حضور پیدا کرده که این تیم تا به اینجای مسابقات نتوانسته نتایج قابل قبولی را رقم بزند و در حال حاضر آرژانتینی‌ها در رتبه آخر جدول گروه D. جا م جهانی قرار دارند و همین موضوع باعث شده تا برای یک هوادار این تیم اتفاق تلخی رُخ دهد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

طبق اعلام سایت گل یک هوادار هندی به نام دینو الکس پس از بازی تیم‌های آرژانتین و کرواسی ناپدید شده و پس از مدتی جسد او در رودخانه‌ای کنار ایالت کرالا کشف شده است.

با توجه به این اتفاق خانواده دینوس اعلام کردند که دلیل خود کشی او فرار از تمسخر‌ها و تحقیر دوستانش به خاطر کری‌های سنگین بعد از باخت آرژانتین بوده است.

بیشتر بخوانید: رده دوم «برترین داوران جام جهانى ۲۰۱۸» در تسخیر فغانى تبریک رسانه‌ها و فیفا به ستاره آرژانتینی

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جام جهانی جان هوادار آرژانتین را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..