تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین نشست هم‌اندیشی ستاد‌های معاونت برگزار شد

به گزارش  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ در نشست مشترک بین ستاد توسعه زیست‌فناوری، نانو و آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مقرر شد که این سه ستاد، اقدامات مشترک خود را بیشتر کرده و برای توسعه فناوری‌های مورد نیاز کشور همت کنند.

در این نشست همچنین با اشاره به خشکسالی کشور و مشکلات حوزه آب، بر «توسعه فناوری‌های آب»، «ایجاد شبکه‌ای از فناوران فعال و خبره در زمینه ارائه خدمات دانش‌بنیان به مشتریان در حوزه مدیریت منابع آب و تصفیه پساب‌های صنعتی و شهری» و همچنین «بهره‌گیری از توان متخصصان و کارشناسان مجرب بخش‌های صنعت و دانشگاه در این زمینه» تاکید شد.

در ادامه این نشست، مقرر شد یک کمیته هماهنگی با حضور نمایندگان ستاد‌های فوق برای بسترسازی و ایجاد هماهنگی و همکاری بین سه ستاد تشکیل و نتیجه جلسات به دبیران ستاد‌ها اعلام شود.

نخستین جلسه هم‌اندیشی سه ستاد توسعه زیست فناوری، نانو و آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف «هم‌افزایی و هم‌گرایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ستاد‌های سه گانه فوق»، «جلوگیری از موازی کاری» و «ایجاد هم‌افزایی بیشتر» با حضور دبیران و مدیران هر سه ستاد برگزار شد.

انتهای پیام/

 جلسه هم‌اندیشی ستادهای زیست‌فناوری، نانو و آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌ زیست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین نشست هم‌اندیشی ستاد‌های معاونت برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..