تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش نوشیدنی‌های انرژی زا به افراد زیر ۱۶ سال ممنوع شد

فروش نوشیدنی‌های انرژی‌زا به افراد زیر ۱۶ سال ممنوع شدبه گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛،طبق برنامه جدید دولت انگلیس قرار است فروش نوشیدنی‌های انرژی‌زا به افراد زیر ۱۶ سال به منظور مقابله با بحران چاقی در این کشور ممنوع اعلام شود.

همچنین بر اساس این برنامه که به دنبال کاهش تعداد کودکان چاق تا سال ۲۰۳۰ است رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها موظف هستند جزئیات کالری مواد غذایی مصرفی را روی منوی غذای خود درج کنند. علاوه بر این، محدودیت‌هایی در تبلیغات مواد غذایی سرشار از نمک و مواد قندی اعمال می‌شود.

از هر سه کودک در انگلیس یک نفر هنگام اتمام دوره دبستان به چاقی یا اضافه وزن دچار است و این شرایط در مناطق محروم وخیم‌تر است. چاقی در دوران کودکی فشار مضاعفی را بر سیستم سلامت عمومی وارد می‌کند و می‌تواند به انواعی از مشکلات جسمی در دوران بعدی زندگی منجر شود.

بیشتر بخوانید:نوشابه انرژی زا برای این افراد ممنوع! 

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، ممنوعیت فروش نوشیدنی‌های انرژی‌زا به افراد زیر ۱۶ سال بخشی از برنامه دولت انگلیس است. در حال حاضر یک چهارم از کودکان شش تا ۹ ساله در انگلیس از این نوشیدنی‌ها مصرف می‌کنند که اغلب مقدار کافئینی برابر با یک فنجان قهوه دارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ممنوعیت فروش نوشیدنی‌های انرژی‌زا به افراد زیر ۱۶ سال در انگلیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش نوشیدنی‌های انرژی زا به افراد زیر ۱۶ سال ممنوع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..