تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه‌ای که بعد از ۱۵ سال زندگی این پسربچه را تغییر داد

وب سایت بدونیم - مریم اسدی: در سال ۲۰۰۰ پسر دوازده ساله ای از آیداهو یک جعبه هدیه کریسمس به فیلیپین فرستاد. هدیه ای که بعد از ۱۵ سال زندگی او را به یک زندگی عاشقانه و رمانتیک تبدیل کرد. داستان زندگی تایلر و جوانا که بخاطر یک جعبه کفش ساده با هم آشنا شده اند را در ادامه بخوانیم. هدیه ای که بعد از 15 سال زندگی این پسربچه را تغییر داد


۱۸ سال پیش تایرل ولف در یک پروژ خیریه به نام مراسم کریسمس کودکان شرکت کرد که طی مراسم باید یک عدد هدیه کوچک همراه با نامه و عکس خودش را ارسال می‌کرد. تایرل بدون هیچ آدرسی یکی از عکس هایش را داخل جعبه کادو به فیلیپین فرستاد. جوانا بعد از دریافت هدیه نامه تشکر می‌فرستد، اما هرگز به دست تایرل نمی‌رسد. در سال ۲۰۰۹ تایرل در صفحه فیسبوکش یک درخواست از “جوانا مارچان” دریافت کرد، اما نه درخواست را پذیرفت و نه رد کرد.

هدیه ای که بعد از 15 سال زندگی این پسربچه را تغییر داد


چند ماه بعد از روی کنجکاوی درخواست جوانا را می‌پذیرد و جوانا درباره هدیه‌ای که در کودکی دریافت کرده بود می‌گوید. تایرل از مادرش درباره جزئیات هدیه‌ای که در کودکی به فیلیپین فرستاده بود می‌پرسد و متوجه می‌شود جوانا همان دختری است که هدیه تایرل به دستش رسیده.

هدیه ای که بعد از 15 سال زندگی این پسربچه را تغییر داد


تایرل و جوانا به صحبت در فیسبوک ادامه می‌دهند تا این که همدیگر را ملاقات کنند. تایرل با وجود این که از تنها سفر کردن می‌ترسید، اما برای دیدن جوانا به مانیلا می‌رود و بعد از چند روز به خانه بر می‌گردد. تایرل در دیدار دوم جوانا را از پدرش خواستگاری می‌کند و در مزرعه خانوادگی تایرل با هم ازدواج می‌کنند. خانواده جوانا به دلیل مشکلات پاسپورت نمی‌توانند در عروسی شرکت کنند به همین دلیل جشن دیگری در فیلیپین ترتیب می‌بینند و اکنون صاحب یک فرزند شده اند.

هدیه ای که بعد از 15 سال زندگی این پسربچه را تغییر داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه‌ای که بعد از ۱۵ سال زندگی این پسربچه را تغییر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..