تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بهار 97

بازدهی بورس اوراق بهادار تهران برای بهار 97 در حالی به بیش از 13 درصد رسید، که برترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری گروه‌های صندوقی «در سهام»، «مختلط»، «قابل معامله در بورس» و «کالایی در طلا»، بازدهی بالاتری از میانگین بورس نشان می‌دهند.

 

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام همگام با بورس، این روزها از پرطرفدارترین گروه‌های صندوق برای سرمایه‌گذاران است و در مجموع، طی فصل بهار توانسته اند، بازدهی مناسبی را نصیب سرمایه‌گذاران خود کند.

در این گروه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری «دماسنج»، «گنجینه ارمغان الماس» و «بانک خاورمیانه» بیشترین بازدهی را برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورده است.

 

این گروه صندوقی طی 3 ماهه ابتدایی سال 97، 80 درصد سهام، 8 درصد وجه نقد و سپرده بانکی، 8 درصد اوراق مشارکت و 4 درصد سایر دارایی‌ها را در ترکیب دارایی‌های خود داشته است.

 

 

صندوق های طلا، پرچم‌داران ETF ها

 

صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس از دیگر گروه های صندوقی است که طی مدت مذکور، توانستند اعداد قابل توجهی را روی تابلوی بورس ثبت کنند.

 این گروه صندوقی را اگر به 2 بخش کالایی و غیرکالایی تقسیم کنیم، صندوق‌های «طلای لوتوس»، «طلای کیان» و «زرافشان امید» به عنوان طلایه داران صندوق‌های کالایی، به ترتیب توانستند بازدهی‌ها جذابی برای سرمایه‌گذاران این گروه داشته باشد.

 

                                   



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بهار 97»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..