تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع کارت شرکت در آزمون سراسری ۹۷ آغاز شد

مشاور سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: در کنکور سراسری سال ۹۷ تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس‌های خودگردان، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی یک میلیون و ۱۱ هزار و ۳۸۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند و  برای یک میلیون و ۲۱۵ هزار و ۹۴۷ نفر داوطلب، کارت ورود به جلسه کنکور صادر شده است.

وی ادامه داد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری سال ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است و تا پایان روز چهارشنبه ششم تیرماه ادامه دارد.

آغاز رقابت داوطلبان از هفتم و هشتم تیرماه

توکلی گفت: کنکور سراسری  ۹۷ در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیرماه به صورت هم زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و نتایج اولیه آن در دهه اول مرداد سال ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع کارت شرکت در آزمون سراسری ۹۷ آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..