تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم عجیب ازدواج دو قورباغه در هندوستان +فیلم

مراسم عجیب ازدواج دو قورباغه در هندوستان + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی یک مراسم عجیب و باورنکردنی دو قورباغه در هندوستان با یکدیگر ازدواج کردند.  ساکنان محلی برای درخواست بارش باران از خدایان باران این مراسم را برگزار کردند. این مراسم در شهر "اوتار پارادش واراناسی" هندوستان برگزار شد. در ویدئویی که منتشر شده است این دو قورباغه پلاستیکی در حالی که در یک سینی قرار داده شده اند دیده می شوند.

مسئول برگزاری این مراسم در این خصوص گفت : " ما در شهر واراناسی خشکسالی شدیدی را تجربه می‌کنیم و می خواهیم در شهرمان باران ببارد. همه جا باران می بارد اما در شهر ما خبری از باران نیست.  این یک باور قدیمی که ازدواج دو قورباغه موجب شاد شدن "ایندرا دو"، خدای باران هندوها می شود. "

گفتنی است؛ یک مرد و یک زن نیز که به شکلی نمادین لباس عروس و داماد بر تن داشتند در این مراسم شرکت کردند و ازدواج  نمادین این دو نفر به همراه دو قورباغه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

واکنش استثنایی عابر با دیدن سارق در حال فرار + تصاویر

انتهای پیام/

روش عجیب برای بارش باران؛ ازدواج دو قورباغه با هم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم عجیب ازدواج دو قورباغه در هندوستان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..