تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مردم به پرچم رژیم صهیونیستی در جام جهانی +فیلم

واکنش مردم به پرچم اسرائیل در جام جهانی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جام جهانی به روزهای داغ خودش رسیده و لحظه به لحظه اخبار جدیدی از این رقابت‌ها منتشر می‌شود. اخبار حاشیه‌ای این رقابت‌ها هم برای خود جذابیت خاصی دارد.

در حاشیه این رقابت‌ها، برخی از تماشاگران این رقابت‌ها، خارج از ورزشگاه با دیدن یک تماشاگر که با پرچم اسرائیل در حال قدم زدن در خیابان بود، به سمت وی رفتند و با گفتن فلسطین، فلسطین نسبت به پرچم اسرائیل واکنش نشان دادند و از فلسطین حمایت کردند.

در ادامه فیلم این واکنش را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

واکنش طرفداران فوتبال به پرچم اسرائیل در جام جهانی +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مردم به پرچم رژیم صهیونیستی در جام جهانی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..