تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Creative Destruction 1.0.3 – “تخریب خلاقانه” بهترین بازی شبیه فورتنایت اندروید + دیتا

دانلود امروز 229+

تاریخ انتشار شنبه ۰۲ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0.3

دوست داشتن 8

یک بازی بقا فوق العاده تقدیم شما دوستداران بازی فورتنایت :)

Creative Destruction – تخریب خلاقانه از استودیوی بازیسازی ZuoMasterDeveloper را می توان بهترین شبیه ساز فورتنایت برای اندروید دانست که ساعت ها پیش شاهد عرضه شدن ان در گوگل پلی بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم در اسرع وقت ان را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای اکشن – بقا را برای بار دیگر به وجد بیاوریم! همانطور که مستحضرید تا قبل از انتشار نسخه رسمی بازی پابجی موبایل بازیهایی مثل Rules of Survival توانستند در نبود پابجی با استقبال عالی روبرو شوند و نظر میلیون ها نفر را جلب کنند و حالا نیز در نبود بازی فورتنایت، Creative Destruction آمده است تا نظر میلیون ها نفر را به سمت خودش جلب کند و مطمئنا موفق هم خواهد شد! همانند دیگر بازیهای سبک بقا شما در Creative Destruction نیز در نقش کارکتر اصلی با در دست گرفتن سلاح های مختلف برای زنده ماندن تلاش می کنید! دو حالت مختلف اول شخص و سوم شخص به شما امکان سرگرم شدن را می دهند! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای فورتنایت هستید و دوست دارید در نبود این بازی زیبا کلونی از ان را تجربه کنید به هیچ وجه Creative Destruction را از دست ندهید!

Creative Destruction

بازی Creative Destruction در مدت زمان کم صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را کسب کند! شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را به همراه دیتای کامل از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود بکنید! همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، Creative Destruction نیز توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه ی V1.0.3 :

* Smash-n’-shoot Deathmatch in Wonderland

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب نمایید

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.titan.cd.gb را در مسیر android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را آنلاین جرا نمایید .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Creative Destruction 1.0.3 – “تخریب خلاقانه” بهترین بازی شبیه فورتنایت اندروید + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..