تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاریجانی: فرمایشات رهبری را نصب‌العین قرار دهید

خبرگزاری ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان و کارکنان مجلس، اظهار داشت: رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب برای همه نمایندگان، کمیسیون ها، مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات مجلس بسیار غنی و کارآمد بود.

وی در ادامه بیان کرد: از همه کمیسیون ها می خواهم که فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار دهند و در بررسی قوانین و مقررات آن را لحاظ کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: رحلت عالم پارسا حجت الاسلام حسینی را به خانواده محترم ایشان و شاگردان ایشان تسلیت می گویم. ایشان مدتی نماینده مجلس بودند و چه در مجلس و چه در راهنمایی جوانان در مسائل اخلاقی بسیار زحمت کشیدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاریجانی: فرمایشات رهبری را نصب‌العین قرار دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..