تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره ررسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی

یوسف حق دوست امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارومیه، از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با مشارکت اصحاب رسانه و با هدف گسترش تولیدات فاخر و ارزشمند در زمینه‌های مختلف امسال برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره مورد اشاره برای چهارمین سال متوالی در مناطق مختلف کشور برگزار می‌‌شود، ادامه داد: ولی متاسفانه هنوز در استان ما به این رویداد رسانه‌ای پرداخته نشده است که دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد.

این مسئول برای برگزاری آن در سال جاری با مشارکت حداکثری آصحاب رسانه ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی مختلف نیز در این زمینه پای کار هستند و کمک‌های خوبی جذب خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی بر لزوم تعامل و همکاری هر چه بیشتر اصحاب رسانه در زمینه‌های ومختلف تاکید کرد و بیان داشت: در صورت وجود انسجام رسانه‌ای می‌توان برای جریان‌سازی نیز گام برداشت.

پایان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره ررسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..