تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودک‌آزاری به سبک ترامپ+فیلم و تصاویر

برخی تصاویر و فیلم‌هایی که از برخورد پلیس مرزی آمریکا با مهاجران لاتین‌تبار و جدا کردن کودکانشان منتشر شده، بازتاب گسترده‌ای در جهان داشته‌اند.

به گزارش صدخبر سیاست ضدمهاجرتی جدید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، علیه پناهجویان کشورهای آمریکای لاتین این روزها در صدر اخبار جهان قرار دارد. اجرای این سیاست تا اندازه‌ای مورد انتقاد قرار گرفته که برخی کارشناسان، خروج اخیر آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل را در راستای رهایی از این فشارها ارزیابی کرده‌اند.

کودک‌آزاری به سبک ترامپ+فیلم و تصاویر

از زمانی که دولت آمریکا سیاست ضدمهاجرتی جدید خود علیه پناهجویان را در مرز مکزیک به اجرا گذاشته است، هزاران کودک -از نوزاد چند ماهه گرفته تا نوجوانان ده پانزده ساله- از والدین خود جدا شده‌اند. ترامپ معتقد است که برای جلوگیری از ورود مهاجران به آمریکا، باید کودکان را از والدینشان جدا کرد و سپس والدین آنها را به جرم ورود غیرقانونی به خاک آمریکا محاکمه و زندانی کرد.

اجرای این سیاست با بازخورد منفی گسترده‌ای در داخل و خارج از آمریکا مواجه شده اما دولت ترامپ همچنان تداوم آن را تنها گزینه ممکن برای "امن کردن مرزهای آمریکا" می‌داند.

گریه دردناک زن مهاجر هنگام جدا کردن او از فرزند دخترش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودک‌آزاری به سبک ترامپ+فیلم و تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..