تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستورکارهای جلسه علنی امروز مجلس

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست آقای لاریجانی در حال برگزاریست.

دستورکارهای جلسه علنی امروز مجلسبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ طرح یک فوریتی اصلاح ماده 1 قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی، گزارش کمیسیون مشترک درباره رد لایحه یک فوریتی اصلاح بخشی از ساختار دولت ، لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم و بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان درباره تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی بخشی از دستورات امروز صحن مجلس است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز این جلسه با قدردانی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار مهم و راهگشا و برای همه نمایندگان به ویژه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات بسیار غنی و کارآمد بود.
وی از همه کمیسیون ها خواست فرمایش های ایشان را نصب العین قرار دهند و در قوانین و نظارت ، لحاظ کنند.
آقای لاریجانی همچنین رحلت حجت الاسلام والمسلمین حسینی معلم اخلاق و از نمایندگان اسبق مجلس شورای اسلامی را به خانواده آن مرحوم و بازماندگان تسلیت گفت و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت الهی را خواستار شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستورکارهای جلسه علنی امروز مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..