تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین رستوران دنیا معرفی شد (+عکس)

بهترین رستوران دنیا معرفی شداختصاصی «تابناک با تو»؛ برای دومین بار و در جشنی که در شهر بیلبائو اسپانیا روز سه شنبه برگزار شد، رستوران «اُستریا فرانچسکانا» ایتالیایی جایزه ی نخست بهترین رستوران های جهان سال 2018 را از آن خود کرد. در این مراسم پنجاه رستوران نمونه ی دنیا حضور داشتند.

به گزارش تابناک باتو، رستوران ایتالیایی با غذاهایی متکی بر ترکیبات بومی، شگفتی و تحسین مشتریان را برانگیخته است. رستوران فرانچسکانا غذاهای ایتالیایی جدیدی با ترکیبات اصیل ایتالیایی را به مشتریان خود عرضه می کند. در طول سه سال این بار دوم است که رستوران ایتالیایی رتبه ی نخست این مراسم را کسب کرده است.

رستوران «إل سیلیه دی کان روکا» در کاتالونیای اسپانیا رتبه ی دوم و رستوران «میرازور» در «ریوریا» فرانسه رتبه ی سوم را کسب کرد. رستوران «ايلون مدیسون» نیویورک که سال گذشته رتبه ی اول را کسب کرده بود از رتبه ی اول به رتبه ی چهارم سقوط کرد.

اُستریا فرانچسکانا، رستورانی است که در مُدنای ایتالیا قرار دارد. این رستوران با منویی خلاق یک قدم بالاتر از سایرین قرار دارد و با ارائه غذاهای متنوع سنتی که خلاقیت یکی از ویژگی های آنهاست، مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. از زمانی که این رستوران را در سال 1995 افتتاح شده، با تحسین منتقدان روبرو شده است.

این رستوران در سال 2015 در بین 50 رستوران برتر جهان توسط مجله رستوران در رتبه دوم قرار گرفت، در حالی که در سال های 2013 و 2014 در جایگاه سوم قرار داشت. اگر به ایتالیا سفر کردید و به دنبال رستورانی با غذای خوب، محیطی عالی و سرویسی فوق العاده بودید، اُستریا فرانچسکانا مکانی ایده آل است. خلاقیت نهفته در هر غذایی که سرو می کنند، خود بیانگر تفاوت این رستوران است.

کباب دنده با سس بالزامیک یکی از غذاهای لذیذ این رستوران است، کبابی نرم و آبدار و بسیار غنی که بسیار زیبا تزیین شده است. یکی دیگر از غذاهای فوق العاده این رستوران پاستاست؛ پاستایی که با کلاماری، صدف و روغن زیتون پخته می شود که طعم بی نظیری پیدا می کند و با خاویار و عصاره لیمو به زیبایی تزیین می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین رستوران دنیا معرفی شد (+عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..