تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والو کنترلر Knuckles EV2 را معرفی کرد؛ همه چیز را با فشار دستتان نابود کنید

دو سال پیش شرکت والو کنترل‌های مخصوص واقعیت مجازی خود را با نام مشت (Knuckles) معرفی کرده بود و این گجت منحصر به فرد را در سال ۲۰۱۷ میلادی به بازار عرضه نمود. اکنون این شرکت نسخه‌ی جدیدی از این محصول به نام EV2 را برای توسعه دهندگان بازی‌ها می فرستد که نسبت به مدل قیلی تغییرات زیادی را تجربه کرده است.

در این محصول کلید‌ها دوباره اصلاح شده‌اند و سنسور‌های جدید دیگری در آن تعبیه شده‌اند که قادرند حرکت انگشتان را به همراه میزان فشار وارد شده از دست را محاسبه کرده و این اطلاعات را به بازی منتقل کنند.

بعضی از این تغییرات مشهود و آشکار است. تاچ پد به کار رفته در نسخه‌ی قبلی بسیار کوچکتر شده و به کلید پیگیری بیضی شکل یتبدیل شده که قادر است لمس و فشار را حس کند. ضمن اینکه یک جوی استیک و کلید‌های استاندارد دایره‌ای شکل روی EV2 تعبیه شده‌اند.

در قسمت کناری این دسته، یک بند قابل تنظیم طراحی شده که به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی و بدون نگرانی از افتادن دسته، آن را رها کند. این مسئله مورد بسیار حساس و قابل توجهی برای سیستم تشخیص فشار آن به شمار می رود.

تغییرات ایجاد شده و سیستم‌های جدید بکار گرفته شده در این کنترلر‌ها، باعث شده توسعه دهندگان بتوانند در بازی‌ها به کاربران اجازه دهند وسایل و اشیاء مختلف را از محل به خصوصی برداشته یا آنها را فشار دهند. برای مثال شدت توپ‌های پرتاب شده توسط کاربر را می‌توان با فشار وارد شده توسط دست وی تخمین زده شود.

علاوه بر این عمر باتری EV2 ارتقا پیدا کرده، به ۶ ساعت رسیده و کاربر می‌تواند چندین ساعت بدون شارژ کردن از بازی لذت ببرد.

شرکت والو برای نشان دادن قابلیت‌های این دسته، یک بازی طراحی کرده که در دنیای بازی پرتال رخ می‌دهد. با اینکه هم اکنون توسعه دهنگان ویژگی‌های مختلف این دسته را بررسی می‌کنند هنوز اطلاعات برای عرضه نسخه نهایی EV2 برای دیگران کاربران مشخص نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والو کنترلر Knuckles EV2 را معرفی کرد؛ همه چیز را با فشار دستتان نابود کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..