تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عواقب ممنوعیت واردات خودرو در ایران؛ از سانتافه 500 میلیونی تا قدرت نمایی چینی ها

حامد

1397/4/2

هر دم از این‌ باغ بری میرسد

التماس تفکر

1397/4/2

بدبختی فقط در باغچه‌ای که خود کاشته‌ای میروید!

علی

1397/4/2

بنظرم قید ماشین خارجی رو که باید بزنیم هیچ خودمون رو هم باید واسه رفتن به جبهه آماده کنیم

پاسخ Amir

1397/4/2

دقیقا دولتمردان دارن چیکار میکنن؟؟؟

پاسخ حسین

1397/4/3

فیلتر کردن تلگرام باعث بیکاری میشه اما فیلتر کردن واردات خودرو باعث بیکاری که نمیشه ، تازه باعث رقابتم میشه!
واقعا دولت .....!

پاسخ حمید

1397/4/3

اینها واقعا ملت رو چهارپا فرض کردن
قانونی میذارن که به نفع مردم نیست
چه رویی دارن که اعلامش میکنن
انگار انتظار دارن که ما باید خوشحال بشیم از این تصمیمات

پاسخ احمد

1397/4/3

ظاهرا دولت خودمون داره تحریمهای شدیدتری از آمریکا وضع میکنه.
فعلا تحریم دلار و خودرو و سفرهای خارجی. مرحله بعد تحریم پوشاک و مواد غذایی و ...

پاسخ امید

1397/4/3

این خواسته مردم هست که در چنین شرایطی زندگی کنند ، کساییکه نمیخوان یا جوری کار میکنن که هزینه ها را از جاهای دیگه مثل جیب بقیه مردم جبران کنند و یا اینکه مهاجرت میکنند و در آرامش و آسایش در گوشه ای از دنیا عمر گران میگذرانند ... به همین راحتی مگه اینکه خواسته مردم تغییر کنه!

پاسخ SOREN

1397/4/3

اصل خرید 1 خرداد 1394
اصل خرید 2 خرداد 1397
اصل خرید 3 خرداد ؟؟؟؟
معاویه به امام علی گفت تا زمانی که مردم کوفه هستن تو نمی تونی منو شکست بدی
خودرو ساز هم می گه تا زمانی که اصل خرید هست هیچکی نمی تونه جلوی منو بگیره.
حالا برین بعد از دو ثبت واقعه تاریخی و ماندگار اصل خرید 1 و اصل خرید 2 حالا برین اصل خرید 3 رو هم رقم بزنین.
پس خودروی بی کیفیت و گرون نداریم.
خودروی داخلی با کیفیت و ارزون هست وهر کی می گه گرون و بی کیفیته دروغ می گه . همه اونایی که این حرف رو زدند خیانت کردند. پس خودرو ساز رو الکی مقصر نکنید خدتون این بلا رو سر خودتون اوردین. نه دولت مقصره نه خودرو ساز بلکه تا زمانی که اصل خرید ورزن های جدید و رکورد جدید ثبت می کنه خودرو ساز هم مقصر نیست چون هر چی بزنه اصل خرید می خره

پاسخ احمد

1397/4/3

دیگه واقعا ...شو در آوردن

پاسخ محمود

1397/4/3

کمبود ارز و این حرفا بهانه ست . ظاهرا دولت متوجه شده که تحریم خودرویی به زودی قطعی میشه و به احتمال زیاد ، کره و ژاپن به عنوان دو صادر کننده اصلی خودرو به ایران ، تصمیم به ترک رسمی بازار ایران گرفتن . حالا هم دولت دست پیش رو گرفته که پس نیفته .
فکرشو بکنین که یک خبرنگار از مقامات وزارت بپرسه که چطور میشه کره جنوبی اینهمه سال ، بازار خودروی ایران رو به لطف دلالها و قوانین دولتی ، دربست قبضه کرده باشه بعد بدون هیچ تعهدی ، بذاره بره ؟ پس اینهمه حق دلالی دلالهایی که پای ماشینهای اروپایی رو از ایران بریدن و ماشینهای کره ای رو به چند برابر قیمت آوردن چی میشه ؟ اینهمه راه اومدن دولت با کیا و هیوندای چی میشه ؟ خانواده گ چی میشه ؟ اونهایی که برنج و چایی و سانتافه و توسان رو با هم وارد میکردن چی ؟
چقدر قرارداد محرمانه بسته شد . چقدر چوب لای چرخ قراردادهای اروپایی گذاشتن . حالا همه اگر برن مهم نیست ، دولت چجوری میتونه رفتن کره ایهای محبوبش رو به ملت توضیح بده ؟!
پس بهتره خود آقایون مدعی بشن که واردات خودرو به دلیل کمبود ارز منتفی شده . همه میدونن بالای هشتاد درصد خودروهای وارداتی ، کره ای بوده . حالا وقتی اونها رسما ایران رو تحریم کنن ، دیگه کسی از دولت هیچ سوالی نمیپرسه . و ضمنا دلالهای متصل به ... و ... ، فرصت دارن تا با چند برابر کردن قیمت ماشینهایی که هنوز نفروختن ، جلو جلو سود این سالهای احتمالی تحریم رو دربیارن . به این میگن تَکرار تدبیر

پاسخ فرهاد سعیدی

1397/4/3

سلام کره شمالی.سلام پیونگ یانگ.ما اومدیم.البته یادم نبود اونا هم دارن میرن فقط ما موندیم

پاسخ ///mahdispd

1397/4/3

دیگه هیچ امیدی نیست... تو همین ال نود خواهیم ماند

پاسخ حسن

1397/4/3

من به شخصه با وضعیت فعلی مخالفم و امیدوارم ما هم شعار اول ایران رو در پیش بگیریم.ولی انچه در عمل فعلا موجوده تحریم سنگین و افزایش قیمت دلاره و با این حساب با وجود کمبود دلار منطقی نیست که برای خرید خودرو که ضروری نیست ارز از کشور خارج بشه.بنابراین این ممنوعیت اقدامی درسته که از یک طرف باعث سود کلان عده ای میشه اما به حال ما ۹۶ درصدی ها تفاوتی نمیکنه چون سانتافه چه ۱۵۰ میلیون باشه چه ۵۱۰ میلیون در هر حال از دسترسمون خارجه.

پاسخ piman

1397/4/3

خودکفایی نزدیک است. به امید خداوند با رویه ی فشار و تحمل مقاومتی با بهرگیری از نخبای دانشگاهی و دانش بنیان در عرصه صدور علم خودرو سازی مقاوم جز ۳ قدرت بزرگ عالم خواهیم شد.همان طور که در جام جهانی اسپانیا را زمین گیر کردیم.

پاسخ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عواقب ممنوعیت واردات خودرو در ایران؛ از سانتافه 500 میلیونی تا قدرت نمایی چینی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..