تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل کارگروه ویژه برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت روستایی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ هاشمی استاندار گلستان در کارگروه اشتغال استان گفت: ازسوم تیر ماه، ۴ کارگروه در بانک‌های طرف قرارداد، بانک کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید به منظور پرداخت تسهیلات ارزان قیمت روستایی مستقر می‌شوند.

وی افزود: وظیفه هر یک از این کارگروه‌ها که حدود ۸ نفر عضو دارد بررسی پرونده‌های متقاضی دریافت تسهیلات ارزان قیمت روستایی و رفع نواقص و اشکالات برای تسهیل در انجام کار است.

هاشمی ادامه داد: شهروندان و روستاییان می‌توانند برای طرح سوالات خود در حوزه وثیقه و تسهیلات به کارگروه‌های مستقر در بانک‌ها مراجعه کنند.

استاندار گلستان همچنین افزود: در این جلسه تصمیمی نیز در حوزه ملی گرفته و مقرر شد ایرادات آیین نامه‌های موجود در زمینه اشتغال بررسی وبه دستگا‌های مربوطه در سطح کشور اعلام شود.

وی ادامه داد: و امیدواریم اختیار جذب بانک‌های عامل پس از کسب سهمیه استان‌ها در حوزه اعتبارات روستایی به استانداران سپرده شود.

استاندار گلستان گفت: در استان گلستان متوسط پرداخت تسهیلات ۱۰ درصد و بالاتر از میانگین کشور است، اما این آمار رضایت بخش نیست و امیدواریم با بهبود شرایط بتوانیم نمونه الگوی اجرایی در سطح کشور شویم.

این ۴ کارگروه به سرپرستی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری و مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تشکیل شد.

انتهای پیام/فا

کارگروه ه های ویژه برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت روستایی در گلستان تشکیل شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل کارگروه ویژه برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت روستایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..