تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی در هتل آپارتمان فردوس قم

آتش سوزی هتل آپارتمان فردوس در قمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حمید کریمی  سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم  با اشاره به آتش‌سوزی امروز در قم عنوان کرد: این حادثه عصر امروز در خیابان انقلاب اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: پس از اعلام حادثه چهار خودروی عملیاتی و نردبان نجات اعزام شد که با تلاش نیرو‌های عملیاتی اعزامی به محل، حریق اطفاء و ۶۴ مسافر از داخل هتل خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان کرد: پس از اطفای حریق نیز نیرو‌ها نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کردند.

وی بیان کرد: خوشبختانه کسی در این حادثه دچار آسیب نشد و بلافاصله با حضور افراد در طبقه چهارم حریق مهار شد.

کریمی تصریح کرد: علت سانحه مشکلی مربوط به هود در آشپزخانه گزارش شد.

انتهای پیام/ی

مهار آتش سوزی هتل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی در هتل آپارتمان فردوس قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..