تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلوگیری از خروج ۱۰ میلیارد دلار ارز با یک مصوبه

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت­: بر اساس قانون ممنوعیت ورود ۱۳۳۹ قلم کالا از خروج حدود ۱۰ میلیارد دلار­ ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

به گزارش شمانیوز، محمد رضا پور ابراهیمی افزود: با توجه به محدودیت‌ها در تخصیص ارز­ برای واردات کالا بیشتر کالا‌ها که واردات آن‌ها را مجلس شورای اسلامی ممنوع کرد کالا‌هایی است که در داخل تولید می‌شود.

وی گفت: در این مصوبه مجلس ده سر فصل قلم کالایی در نظر گرفته شده که نخستین سر فصل آن‌ها کالا‌های است که نمونه آن در داخل تولید می‌شود و هیچ دلیلی خروج ارز از کشور در این زمینه وجود ندارد.

وی گفت: بر اساس سرفصل دوم­ واردات کالا‌های غیر ضروری که اولویت واردات کشور محسوب نمی‌شوند ممنوع است.

وی اضافه کرد: ­اجرای ­این مصوبه ­مجلس بر اساس گزارش‌های وزارت­ صنعت، معدن و تجارت درباره جزئیات واردات این کالاهاست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلوگیری از خروج ۱۰ میلیارد دلار ارز با یک مصوبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..