تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرون انداختن سخنگوی کاخ سفید از رستورانی در آمریکا

رستورانی در ویرجینیا از سرویس‌دهی به سخنگوی کاخ سفید امتناع کرد.

به گزارش شمانیوز، مالک رستورانی در ویرجینیا روز جمعه از سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید خواست تا به‌دلیل شغلش این رستوران را ترک کند.

یکی از پرسنل این رستوران با انتشار این خبر نوشت که "تن‌ها پس از دو دقیقه سرویس‌دهی" از سندرز و حزبش درخواست شد تا این رستوران را ترک کنند.

سندرز نیز امروز (شنبه) در توییتی به تأیید این خبر پرداخت و نوشت: شب گذشته مالک رستوران "رد هن" در لکزینگتون از من خواست تا آنجا را ترک کنم، زیرا برای کاخ سفید کار می‌کنم و من هم مؤدبانه (رستوران را) ترک کردم.

پس از این اتفاق تعداد زیادی از مردم از عملکرد مالک این رستوران ستایش و در امتیازدهی‌های اینترنتی از موضع این فرد به‌شدت استقبال کردند.

این اتفاق پس از آن رخ داده که کریستین نیلسون، وزیر امنیت داخلی آمریکا روز سه‌شنبه در یک رستوران مکزیکی به‌باد طعنه گرفته شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرون انداختن سخنگوی کاخ سفید از رستورانی در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..