تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رانندگی بی‌دقت در خیابان‌های لندن منجر به درگیری شد+ فیلم

رانندگی بی‌دقت در خیابان‌های لندن منجر به درگیری شد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راننده دو وسیله نقلیه در ترافیک خیابانی در لندن برای سبقت گرفتن از یگدیگر تلاش می‌کنند که در نهایت جلو افتادن یکی از خودروها از دیگری باعث خشمگین شدن راننده خودرو عقب مانده شده و سبب درگیری فیزیکی در خیابان می‌شود.

تصاویر نمایانگر رقابت خودرو ون سفید و یک خوردو مشکی برای سبقت گرفتن از یگدیگر است. در ابتدا راننده خودرو ون تلاش می‌کند تا در هر صورت خودرو خود را در جهت ترافیک و جلو خوردو مشکی قرار دهد بدون توجه به این موضوع که راننده خودرو مشکی نیز از سمت چپ در را حال راننده و سبقت گرفتن است. به هر روی راننده ون موفق به جلو افتادن از راننده خودرو مشکی می‌شود ولی کاسه صبر راننده خودرو مشکی لب‌ریز می‌شود.

در پی سبقت بی‌جا و رانندگی بدون دقت راننده خوردو ون، راننده خورو مشکی خودرواش را مقابل خودرو ون متوقف کرده و مانع حرکت او می‌شود. سپس راننده خودرو مشکی به همراه سرنشینش از اتومبیل پیاده می‌شوند و خشمگین به سمت خودرو ون رفته و ضربه‌ای را به خودرو و راننده خودرو ون وارد می‌کنند.

در ادامه فیلم این درگیری خیابانی را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:
برخورد شدید صورت موتورسوار به کامیون پمپ سیمان + فیلم
کلاه ایمنی ناجی زندگی موتور سوار شد +فیلم

انتهای پیام/

درگیری خودروها در خیابان‌های لندن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رانندگی بی‌دقت در خیابان‌های لندن منجر به درگیری شد+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..