تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کفش های بزرگتر از سایز عروس سلطنتی تازه وارد سوژه شد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛خبرنگاران انگلیسی اخیرا متوجه شدند که مگان مارکل همسر پرنس هری همیشه در مراسم با کفش های چند سایز بزرگتر حاضر می شود که این حرکت سوژه داغ رسانه ها شد.
طبق اطلاعات مطبوعات آمریکایی سایز پای مگان 38 اروپایی است و این سایز نرمال بانوان اروپایی است پرفروش‌ترین سایز در فروشگاه می‌باشد بنابراین او مجبور است تا آخرین سایز مانده در فروشگاه خریداری کند که اغلب سایزهای بزرگ باقی می ماند.
البته به گفته کارشناسان مد، افراد مشهور اغلب کفش های بزرگ تر از سایز به پا می کنند با این انتخاب در زمان حضور در مراسم و قدم زدن روی فرش قرمز از قرمز شدن و تاول زدن پاهایشان جلوگیری می کنند.

کفش های بزرگ عروس تازه وارد سلطنتی سوژه شد

کفش های بزرگ عروس تازه وارد سلطنتی سوژه شد

کفش های بزرگ عروس تازه وارد سلطنتی سوژه شد


آنها با قرار دادن پارچه‌ای نرم فضای خالی کفش را می پوشانند و در هنگام ایستادن و خستگی از این ترفند استفاده می‌کنند و پا را به طرف فضاهای خالی می کشانند تا از آسیب جلوگیری شود.


دلیل پوشیدن کفش های سایز بزرگ مگان مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کفش های بزرگتر از سایز عروس سلطنتی تازه وارد سوژه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..