تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات درگیری در مرز آذربایجان از زبان فرمانده مرزبانی

جزئیات درگیری در مرز آذربایجان از زبان فرمانده مرزبانی

سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به درگیری اخیر در نزدیکی مرز ایران و جمهوری آذربایجان تاکید کرد: این درگیری در جمهوری آذربایجان و در عمق ۲ کیلومتری خاک این کشور رخ داده است.

سردار رضایی در گفت و گویی با اشاره به درگیری های اخیر در مرز آذربایجان اظهار داشت: در بررسی مشترک انجام شده توسط مرزبانان کشورمان و نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان مشخص شد این درگیری در نقطه مشترک مرزی رخ نداده است.

فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد: این درگیری که چند روز پیش اتفاق افتاده بود، در خاک کشور جمهوری آذربایجان رخ داده است.

وی گفت: در بررسی های صورت گرفته از محل درگیری مسلحانه اخیر مشخص شد نقطه درگیری در عمق 2 کیلومتری خاک کشور آذربایجان اتفاق افتاده است.

سه روز پیش خبرگزاری آناتولی گزارش داده بود یکی از نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان در درگیری مسلحانه با گروهی که قصد ورود غیرقانونی به خاک این کشور را داشته اند زخمی شده و اعلام کرده بود این افراد از مرز ایران قصد ورود به خاک جمهوری آذربایجان را داشته اند که البته در این گزارش هیچ اشاره ای به هویت افرادی که قصد ورود غیرقانونی به این کشور را داشته اند نشده بود.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات درگیری در مرز آذربایجان از زبان فرمانده مرزبانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..