تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هجوم مارهای سمی آتش نشانی خمین را به حالت آماده باش درآورد

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خمین از ورود مار‌های سمی و سایر خزندگان به منازل مردم این شهر به دلیل افزایش دمای هوا خبر داد.

گرمای هوا مار‌های سمی را به منزل شهروندان خمین کشاند

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خمین از ورود مار‌های سمی و سایر خزندگان به منازل مردم این شهر به دلیل افزایش دمای هوا خبر داد.

مهدی کمانی رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خمین گفت: متاسفانه به دلیل افزایش دمای هوا شاهد ورود مار‌های سمی و خزندگان دیگر به منازل مسکونی مردم در شهر‌ها و به ویژه روستا‌های خمین هستیم به طوری که روز‌های اخیر بیش از ۷ مورد درخواست کمک از ماموران آتش‌نشانی خمین برای مارگرفتگی گزارش شده است.

وی تصریح کرد: مار‌ها و خزندگان دیگر به علت گرمای زیاد و تخریب زیستگاه به مناطق مسکونی پناه می‌آورند که با توجه به سمی بودن مار‌ها از شهروندان درخواست داریم برای جلوگیری از ورود مار‌ها حتما درب و پنجره‌ها و لوله‌های بخاری منازل را بسته نگه داشته و راه‌های ورود مار‌ها را ببندند.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خمین بیان داشت: با توجه به خطرات مار‌های سمی از مردم به محض رویت مار‌ها از هرگونه اقدام برای گرفتن آن خودداری و بلافاصله با آتش‌نشانی تماس بگیرند.

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هجوم مارهای سمی آتش نشانی خمین را به حالت آماده باش درآورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..