تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا رابطه جنسی من و همسرم دیگر لذت بخش نیست؟

 بسیاری از زوج های جوان از کم شدن لذت جنسی شان در ازدواج شکایت دارند و سوال شان این است که چرا هر چه سن ازدواج بالا می رود، لذت رابطه جنسی هم کمتر می شود؟

سوال کاربر
من مردی ۲۸ ساله هستم که حدود دو ماه است که ازدواج کردم، رابطه ام با همسرم بسیار خوب است و روابط جنسی بسیار صمیمی داریم. اما در مقایسه زمان فعلی با چند ماه قبل که نامزد بودیم، در هنگام ارگاسم و انزال لذت کمتری را حس می کنم. مجددا ذکر می کنم که کوچکترین مشکلی با همسرم در زمینه روابط جنسی نداریم و هر دو از آن لذت می‌بریم.
 

پاسخ کارشناس
در زمینه اینکه چرا اوایل ازدواج از رابطه جنسی بیشتر لذت می بریم، ذکر چند نکته اهمیت دارد :

نخست اینکه در آغاز رابطه جنسی چون یک تجربه جدید است هیجانات زیاد است

خصوصا در افرادی که قبل از ازدواج هیچ فعالیت جنسی نداشتند، به یک باره نیاز چند ساله خود را تخلیه می کنند. مثالی برای درک بهتر : فرض کنید شما یک صبح تا عصر آب ننوشیده اید در نتیجه بسیار احساس تشنگی خواهید کرد در چنین شرایطی اگر یک لیوان آب گوار به شما بدهند چه احساسی دارید ؟ تا زمانی که در طول یک روز بارها و بارها آب بنوشید ؟ طبیعتا وقتی خیلی تشنه هستید آب بیشتر به شما می چسبد در آغاز فعالیت جنسی نیز برای کسانی که هیچ تجربه ای از فعالیت جنسی مستمری نداشتند به همین ترتیب است.
 

دوم یکنواختی کیفیت رابطه جنسی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد

وقتی شما و همسرتان همیشه در یک مکان تکراری، در یک زمان تکراری و انجام یکسری رفتارهای تکراری داشته باشید که همگی قابل حدس زدن باشد از هیجان آن
کسر می کند پس باید در رابطه جنسی با همسر تنوع ایجاد کنید.
 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کیفیت رابطه جنسی تان را با سه ترفند بالا ببرید

سوم دفعات رابطه جنسی

دفعات رابطه جنسی نباید در حدی باشد که منجر به کاستن از کیفیت آن شود، هفته ای دو مرتبه رابطه جنسی با کیفیت به مراتب بهتر است از هفته ای 5 مرتبه رابطه جنسی بدون کیفیت، پس به برای بهبود کیفیت رابطه جنسی عوامل عاطفی را هم تقویت کنید.
 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : چه تعداد رابطه جنسی در هفته طبیعی است؟

چهارم عدم تمرکز در رابطه جنسی

اگر در حین فعالیت جنسی ذهن شما آشفته و یا در گیر مسائل دیگری شود از لذت و حتی شدت تحریک جنسی می کاهد پس باید ذهنت خودتان را صرفا روی رابطه متمرکز کنید.
 

پنجم نوسان میل جنسی

میل جنسی به صورت دوره ای و بر اساس شرایط روحی و جسمانی افراد و برخی عوامل دیگر در تغییر است و این تغییر در کیفیت رابطه هم اثر می گذارد پس ممکن است مدتی رابطه کمرنگ تر و مدتی هم گرم تر شود.
 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : میل جنسی مردان را این کارهای زنانه کم می کند!!

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : پایگاه تنظیم خانواده




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا رابطه جنسی من و همسرم دیگر لذت بخش نیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..