تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلاصه و نتیجه دیدار آلمان و سوئد

خلاصه و نتیجه دیدار آلمان و سوئدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین دیدار از دور دوم رقابت های گروه F جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم ملی فوتبال آلمان در ورزشگاه فیشت سوجی به مصاف سوئد رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک حریف را شکست داد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ترکیب آلمان:

مانوئل نویر، یوناس هکتور(جولیان برانت) جولیان دراکسلر(ماریو گومز) تونی کروس،تیمو ورنر، مارکو رویس، توماس مولر، آنتونیو رودیگر، ژروم بوآتنگ، سباستین رودی(ایلکای گوندوگان) و جاشوا کیمیچ

ترکیب سوئد:

رابین اولسن، میکائیل لوستیگ، ویکتور لیندلوف، آندریاس گرانکوئیست، لودویگ آگوستینسون، سباستین لارسن، آلبین اکدال، مارکوس برگ(کلیئسه سلین) امیل فورسبرگ، ویکتور کلائوسن(جینی دورماز) اولا تویوونن(جان گیدتی)

این بازی با ایجاد موقعیت های خطرناک ژرمن ها روی دروازه رابین اولسن آغاز شد اما در ادامه ژیمون مارسینیاک خطای مسلم آنتونیو رودیگر روی مارکوس برگ را پنالتی اعلام نکرد تا یانه اندرسن و نیمکت نشین های سوئد به عملکرد تیم داوری لهستانی معترض شوند. البته گل اولا تویوونن در دقیقه ۳۲ سبب شد زردپوشان اسکاندیناوی نیمه اول را با برتری یک بر صفر به رختکن بروند. آسیب دیدگی سباستین رودی از ناحیه بینی هم از نکات جالب این نیمه بود.

یواخیم لوو ابتدای نیمه دوم ماریو گومز را جای جولیان دراکسلر وارد زمین کرد تا مانشافت برای فرار از حذف در جام جهانی سراپا حمله شود. حملات مداوم آلمان دقیقه ۵۱ با گل مارکو رویس نتیجه داد اما در ادامه سوئد همپای ژرمن ها موقعیت هایی خلق کرد. در حالیکه پس از اخراج جروم بوآتنگ در دقیقه ۸۲، سوئدی ها خود را در آستانه کسب یک امتیاز این دیدار می دیدند، تونی کروس در دقیقه ۹۵ موفق شد گل پیروزی آلمان را به ثمر برساند تا ۳ امتیاز طلایی این بازی به حساب تیمش واریز شود.

با این نتیجه سوئد و آلمان با وجود برابری در تعداد گل، تفاضل و امتیاز به دلیل عملکرد انضباطی ضعیف تر ژرمن ها به ترتیب در رده دوم و سوم گروه F ایستاده اند.

مارکو رویس هم به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

آلمان 2 - سوئد 1/شلیک کروس در دقیقه 95 برای ادامه حضور ژرمن ها در جام

رویس بهترین بازیکن دیدار آلمان و سوئد شد

انتهای پیام/

آلمان۲- سوئد۱



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلاصه و نتیجه دیدار آلمان و سوئد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..