تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناوالکا: دیدار برابر کلمبیا مهم‌ترین بازی من به عنوان سرمربی تیم است

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فیفا، ناوالکا سرمربی تیم ملی فوتبال لهستان در نشست خبری پیش از بازی کلمبیا گفت: بدون شک این مهم ترین بازی من به عنوان سرمربی در تیم  لهستان خواهد بود. البته برای من تمام بازی ها جدی و از اهمیت مهمی برخوردار هستند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او افزود: در بازی ابتدایی خودمان مقابل سنگال شکست خوردیم اما با این وجود باورمان را از دست ندادیم. خوشبختانه به خوبی آماده این رقابت ها شده ایم. در لهستان همه دوست داشتند تا با برد به استقبال جام بیست و یکم برویم اما به دلیل شکست ناباورانه برابر سنگال بین آنها ناامیدی بزرگی پدید آمد.  امیدوارم نتیجه بهتری نسبت به دیدار نخست کسب کنیم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

خلاصه و نتیجه دیدار سنگال و لهستان

نیانگ بهترین بازیکن دیدار تیم‌های سنگال - لهستان

انتهای پیام/

اظهارات ناوالکا درباره وضعیت تیم ملی لهستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناوالکا: دیدار برابر کلمبیا مهم‌ترین بازی من به عنوان سرمربی تیم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..