تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هجوم مارهای سمی به منازل خمین+ تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی کمانی رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خمین اراک اظهار کرد: متاسفانه به دلیل افزایش دمای هوا شاهد ورود مارهای سمی و خزندگان دیگر به منازل مسکونی مردم در شهرها و به ویژه روستاهای خمین هستیم به طوری که روزهای اخیر بیش از 7 مورد درخواست کمک از ماموران آتش‌نشانی خمین برای مارگرفتگی گزارش شده است.

ورود مارهای سمی به منزل شهروندان خمین/ مردم به محض رویت مار با آتش‌نشانی تماس بگیرند

وی تصریح کرد: مارها و خزندگان دیگر به علت گرمای زیاد و تخریب زیستگاه به مناطق مسکونی پناه می‌آورند که با توجه به سمی بودن مارها از شهروندان درخواست داریم برای جلوگیری از ورود مارها حتما درب و پنجره‌ها و لوله‌های بخاری منازل را بسته نگه داشته و راه‌های ورود مارها را ببندند.

ورود مارهای سمی به منزل شهروندان خمین/ مردم به محض رویت مار با آتش‌نشانی تماس بگیرند

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خمین بیان داشت: با توجه به خطرات مارهای سمی از مردم به محض رویت مارها از هرگونه اقدام برای گرفتن آن خودداری و بلافاصله با آتش‌نشانی تماس بگیرند.

ورود مارهای سمی به منزل شهروندان خمین/ مردم به محض رویت مار با آتش‌نشانی تماس بگیرند

منبع: فارس
انتهای پیام/

حمله مارهای سمی به منازل مسکونی خمین در استان مرکزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هجوم مارهای سمی به منازل خمین+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..