تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا فال سرنوشت ما را نشان می دهد؟

آیا فال گرفتن سرنوشت ما را نشان می دهد

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛یکی از مسائلی که شاید بارها و بارها در اطراف خود مشاهده کرده باشیم یا حتی خودمان به سراغ آن رفته باشیم فال گرفتن است.

همه ما برایمان پیش آمده است که حداقل سراغ یک نوع فال یعنی فال حافظ رفته باشیم و به دیوان این شاعر تفال زده باشیم.سوال اساسی اینجاست چرا فال می گیریم اصلا فال گرفتن یعنی چه؟ انسان ها در طول تاریخ علاقه داشتند از آینده خود باخبر شوند و یکی از شیوه هایی که برای آگاهی از آینده استفاده می کردند فال گرفتن بود و از این رو به کسانی که این کار را انجام می دهند رمال یا فالگیر می گوییم.

مسئله مهم اینجاست که آیا واقعا فال می تواند سرنوشت و آینده ما را برایمان مشخص کند.ممکن است وقتی کسی برایتان فال می گیرد از اتفاق ها و رویدادهای مختلفی خبر دهد شما پس از مدتی می بینید برخی از این رویدادها به وقوع پیوسته است بنابراین به فال گرفتن اعتقاد پیدا می کنید. مثلا هنگام فال گرفتن به شما می گویند فلان مشکلت در فلان تاریخ حل می شود و به طور تصادفی در همان زمان مرتفع شود شما اعتقاد پیدا می کنید فلان فالگیر می تواند آینده ما را پیشگویی کند و از آنچه در آینده رخ می دهد به ما خبر دهد.این علاقه طبیعی هر انسانی به آگاهی از آینده سبب می شود عده ای به فال گرفتن روی بیاورند و به آن اعتقاد پیدا کنند.اما آیا واقعا آینده ما در دست فال است یا این خود ما هستیم که آینده مان را رقم می زنیم.

افراد برای فال گرفتن از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند آنچه در این میان رواج بیشتری دارد فال قهوه است.

افرادی با نگاه کردن به استکان قهوه فرد و دیدن اشکال داخل آن می گویند در آینده چه اتفاقی برای فرد می افتد اما آیا واقعا آینده ما در ته یک فنجان قهوه نقش بسته است. علاوه بر علاقه طبیعی انسان به آگاهی از آینده خود،اعتقاد داشتن به اینکه سرنوشت ما از پیش در جایی نوشته شده است می تواند افراد را به گرفتن فال سوق دهد.

فال از هر نوع آن که باشد چه تفال به دیوان خواجه حافظ شیرازی چه فال قهوه ,واقعا می تواند سرنوشت ما را نشان دهد و آینده پیش روی ما را ترسیم کند؟واقعیت این است آینده بر اساس امروز ما ساخته می شود و تصمیماتی که امروز در زندگیمان می گیریم در سرنوشت و آینده ما تاثیر می گذارد پس بهتر است برای رقم زدن آینده ای بهتر برای خودمان روی تصمیمات امروزمان تمرکز کنیم و تصمیم های مهم و اصلی زندگیمان را براساس فال نگیریم.

باید به سراغ مشاورانی برویم که در زمینه های مختلف خانوادگی،شغلی و تحصیلی وجود دارند و در این زمینه تخصص دارند در این صورت نتیجه بهتری می گیریم و آینده بهتری را رقم می زنیم.البته یادمان نرود برای دانستن آینده بهتر است کمی صبور باشیم، امروز ما همان آینده ای است که دیروز برای آگاهی یافتن از آن این همه اشتیاق داشتیم.

انتهای پیام/

چرا مردم فال حافظ می گیرند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا فال سرنوشت ما را نشان می دهد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..