تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۷

فال روزانه یک شنبه 3 تیر 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 3 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی سخاوتمند، بشاش، اجتماعی، متواضع، با صداقت و صلح جو هستید و دوست دارید با اطرافیان خود در صلح و هماهنگی کامل باشید. بهتر است روی منفی نگری و بیقراری ذاتی خود کمی بیشتر کار کنید. امسال سلامتی خود شما با مشکلی مواجه نخواهد بود، اما وضعیت سلامت اطرفیانتان ممکن است برای شما نگرانی هایی ایجاد کند. از لحاظ اقتصادی شما سال خوبی را در پیش خواهید داشت و سود زیادی به دست خواهید آورد. معامله ی ملکی در اواخر سال سود قابل توجهی را برایتان به همراه خواهد داشت. اگر قصد شروع کسب و کار جدیدی را دارید امسال همان زمانی است که در انتظارش بوده اید، اگر هم پیش از این تجارت خود را شروع کرده اید امسال زمان گسترش بخشیدن به فعالیت هایتان است. امسال در محل کارتان فرصت های کافی برای اثبات خودتان و توانایی هایتان را در اختیار خواهید داشت و مقامان مافوقتان را تحت تأثیر قرار خواهید داد. برای رسیدن به ترفیع رتبه ای که در انتظارش هستید باید سخت کار کنید. امسال درگیری با کار و مسائل خارج از خانه ممکن است باعث شود بین شما و همسر و یا نامزدتان فاصله ایجاد شود، حواستان را خوب جمع کنید که در چنین موقعیتی قرار نگیرید. مجردها هم فعلا باید در انتظار پیدا کردن عشقشان بمانند. مهر، بهمن، اسفند و خرداد بهترین ماه های سال هستند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برای این که در مرکز توجه قرار گرفته و حضور خود را به همه اعلام کنید روز بسیار خوبی خواهد بود. بگذارید دیگران بدانند که شما قرار است رهبر هر گروهی که در آن عضو هستید باشید! اکنون همه به توانایی های مدیریتی شما نیاز دارند و نباید از کنار این مسئولیت خود بی تفاوت رد شوید. مبارز درون شما از هر زمان دیگری قوی تر است و می توانید برای رسیدن به هر هدفی با موفقیت مبارزه کنید. پس حتی یک لحظه هم تردید به دل راه ندهید و در هر موقعیتی با شجاعت و جسارت تمام عمل کنید. شاید بعضی ها در پذیرفتن شما به عنوان رهبر خود تردید کنند، اما با دیدن عملکرد فوق العاده تان حتما شما را خواهند پذیرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..