تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بازی سنگال - ژاپن؛ جدال سه امتیازی‌ها برای صدرنشینی

به گزارش شما نیوز ، ژاپن و سنگال در دومین روز از گروه هشتم رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ در Ekaterinburg به مصاف هم می روند. این دو تیم در روز نخست موفق شدند رقبای خود را از پیش رو بردارند. این دو برد در حالی حاصل شد که شاید در ابتدای جام خیلی ها برای لهستان و کلمبیا، شانس بیشتری برای صعود قائل بودند.

اما حالا با نتایج رقم خورده در روز نخست، ممکن است ژاپن و یا سنگال در روز دوم صعود خود را قطعی کنند و از طرفی لهستان یا کلمبیا، وداعی زودهنگام با جام جهانی داشته باشند.

سنگال در حالی امسال دوباره توانست به جام جهانی صعود کند که ۱۶ سال در این تورنمنت غیبت داشت، آخرین بار آن ها در سال ۲۰۰۲ در جام جهانی بودند که توانستند به یک چهارم نهایی برسند و حالا امیدوارند خاطرات خوب آن جام دوباره برایشان تکرار شود. تیم خوب سنگال در یازده مسابقه اخیرش زیر نظر آلیو سیسه تنها یک شکست را تجربه کرده است.

در آن سمت، ژاپن جزو معدود نماینده های آسیاست که می تواند جام جهانی خوبی را داشته باشد و به مرحله بعد هم صعود کند، اگرچه آن ها در بازی نخست مقابل کلمبیا ده نفره پیروز شدند ولی عملکردشان مقابل رقیب آمریکای جنوبی خود تحسین برانگیز بود.

سنگال مشکلی از نظر محرومیت و مصدومیت ندارد ولی ژاپن ممکن است برای این بازی کیسوکه هوندا را در اختیار نداشته باشد. ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر است:

ژاپن: کاواشیما، ساکای، یوشیدا، شوجی، ناگاتومو، شیباساکی، هاراگوچی، هاسبه، کاگاوا، اینوی، اوساکا

سنگال: اندیایه، ویگ، سانه، کولیبالی، گاسامه، سار، اندیایه، گانا گیه، مانه، دیوف، نیانگ

نکات آماری؛

این چهارمین جدال دو تیم است، در سه بازی قبلی سنگال دو بار پیروز شده و یک مسابقه با تساوی پایان یافته است.

آخرین جدال دو تیم، ۱۵ سال قبل با پیروزی ۱-۰ سنگال پایان یافت.

ژاپن در سه دیدار خود مقابل رقبای آفریقایی در جام های جهانی، دو بار پیروز شده، البته آن ها در جام جهانی قبلی، ۲-۱ مقابل ساحل عاج شکست خوردند.

این اولین بار است که سنگال در جام جهانی با یک تیم آسیایی روبرو می شود.

آخرین باری که ژاپن در دو بازی متوالی در جام جهانی پیروز شد به جام جهانی ۲۰۰۲ برمی گردد که میزبان بود.

سنگال رکورد ۵۰ درصد پیروزی را در شش بازی اش در جام های جهانی دارد.

سنگال در نه بازی اخیرش در تمامی مسابقات، ۵ گل خورده است.

فقط دو تیم آفریقایی بوده اند که در دو بازی ابتدایی شان در جام های جهانی پیروز شده اند، کامرون ۱۹۹۰ و نیجریه ۱۹۹۸.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بازی سنگال - ژاپن؛ جدال سه امتیازی‌ها برای صدرنشینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..