تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگون شدن پژو 206 پس از تصادف با 2 خودرو + تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 16:20 روز گذشته حادثه واژگونی خودرو در خیابان تهرانپارس، خیابان 196 شرقی، بین خیابان 135 و 137 به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان ایستگاه 92 را به محل حادثه اعزام کرد.

هادی حجازی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 پس از برخورد با دو دستگاه خودروی 206 و پژو پارس پارک شده در کوچه، واژگون شده بود.

وی با اشاره مصدومیت سطحی راننده پژو 206 و خارج شدن وی از خودرو پیش از رسیدن آتش‌نشانان، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از قطع جریان برق خودرو و نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه، با استفاده از تجهیزات مخصوص، نشتی بنزین از باک خودروی سواری را رفع کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان در ادامه عملیات خود راننده مصدوم را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای عملیاتی پس از بازگرداندن خودروی سواری به حالت اولیه، محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگون شدن پژو 206 پس از تصادف با 2 خودرو + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..