تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه و مواد لازم غذای“برویشین” غذای محلی کردستان

طرز تهیه و مواد لازم غذای“برویشین” غذای محلی کردستان

“برویشین” یکی از غذاهای خوشمزه استان کردستان است که از تریکبات ساده ای تشکیل شده است و طعم دلنشینی دارد.

موادموردنیازبرای تهیه برویشین 500 گرم بلغور 200 گرم آلو 100 گرم لپه یک استکان سرکه روغن به میزان لازم نمک فلفل و زردچوبه به میزان لازم پیاز به مقدار دلخواه طرز تهیه و پخت برویشین

پیاز را سرخ کنید و نمک و فلفل و زردچوبه را به آن اضافه کنید. سه کاسه آب را با بلغور، زرد آلو و لپه را به پاز داغ اضافه کنید تا بپزند. قبل از ریختن اش در کاسه درون آن سرکه بریزید.

طرز تهیه و مواد لازم غذای“برویشین” غذای محلی کردستان

نکات تکمیلی در مورد برویشین

برویشین یکی از غذاهای محلی است. آماده سازی مواد اولیه آن 15 دقیقه و پخت آن 30 دقیقه زمان می برد. این غذا را می توانید در وعده نهار، شام و پیش غذا میل کنید. در ماه رمضان به عنوان سحری و افطار می توانید میل کنید.دستور تهیه این مطلب برای 6 نفر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه و مواد لازم غذای“برویشین” غذای محلی کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..