تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح ۴۰ پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در سیستان و بلوچستان

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: در حال حاضر ۴۰ پایگاه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در ۱۹ شهرستان سطح استان فعال شده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش دارند سنجش سلامت نوآموزان را در کوتاهترین زمان انجام دهند.

نخعی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۸۴ درصد نوآموزان سیستان و بلوچستان در طرح سنجش سلامت جسمانی مورد سنجش قرار می‌گیرند که جمعیتی معادل ۶۰ هزار نفر را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: این میزان نسبت به سال گذشته رشد خوبی را نشان می‌دهد، اما همچنان با تعداد ایده‌آل کشوری فاصله دارد. با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود پوشش طرح سنجش سلامت در سیستان و بلوچستان به زودی به ۹۰ درصد برسد.

نخعی با اشاره به اینکه طرح سنجش سلامت با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان، ایرانشهر و زابل اجرا می‌شود، عنوان کرد: طرح سنجش سلامت در سیستان و بلوچستان از ۲۱ تیرماه آغاز می‌شود و تا پایان شهریورماه ادامه دارد به همین دلیل از خانواده‌ها تقاضا داریم برای جلوگیری از هرگونه مشکل در اولین فرصت به پایگاه‌های سنجش سلامت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح سنجش سلامت در سیستان وبلوچستان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح ۴۰ پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در سیستان و بلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..