تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگ و هنر اقوام ایرانی نشانه هویت ملی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان ، امروز (۲ تیر) در ایین افتتاحیه سومین جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایرانی در مجتمع فجر سنندج اظهار کرد: مردم کردستان همواره در مراسم‌های فرهنگی پیشتاز بوده اند.
 وی با اشاره به اهمیت ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه عنوان کرد: رئیس جمهور بر ایجاد نشاط اجتماعی و تعامل و همدلی بین اقوام و قومیت‌های مختلف ایران اسلامی تاکید دارند و توجه و اهتمام ویژه مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی استاندر راه اندازی جشنواره‌های فرهنگی و هنری نیز در همین راستا است.
 خوش اقبال، ارتقای اهداف فرهنگی و اجتماعی، کمک به نشاط و بالندگی فرهنگی، تقویت وحدت ملی و انسجام اقوام و حفظ میراث فرهنگی مناطق مختلف کشور را از جمله اهداف برگزاری جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایرانی برشمرد.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اذعان کرد: امروز ملت بزرگ ایران و اقوام مختلف در کنار هم نشان می‌دهند مدافع نظام، انقلاب، امام و رهبری هستند و به استکبار جهانی اعلام می‌کنند نمی‌تواند بین اقوام و قومیت‌های ایرانی اختلاف بیندازد.
 وی با بیان اینکه اقوام ایرانی در کنار هم مدافع ایران و آب و خاک شان هستند، افزود: برگزاری چنین جشنواره‌های نشان می‌دهد این ملت با هم مدافع کشور هستند و انقلاب هستند.
 خوش اقبال، همچنین گفت: ایران نمونه عینی کشوری است که با وجود تنوع تکثر قومی از انسجام و وحدت و هویت ملی برخوردار است.
 وی تاکید کرد: حفظ انسجام و همبستگی ملی در گرو پذیریش تنوع فرهنگی و به رسمیت شناختن هویت‌های فرهنگی متنوع در ذیل هویت کلان ملی است.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، جشنواره فرهنگ و هنر اقوام را ظرفیتی برای نشان دادن هویت ملی دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم در چند روز برگزاری این جشنواره اقوام مختلف بتوانند با اجرای برنامه‌های خوب فرهنگ خود را معرفی و مردم استان نیز از این جشنواره استفاده کنند.
انتهای پیام/م

استکبار جهانی نمی‌تواند بین اقوام و قومیت‌های ایرانی اختلاف بیندازد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگ و هنر اقوام ایرانی نشانه هویت ملی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..