تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامیون بنز حامل بار قاچاق در مسیرمریوان به سنندج توقیف شد

در راستای مبارزه با قاچاق کالا؛

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار مسعود خرم‌نیا فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی شهرستان سروآباد یک دستگاه کامیون بنز حامل بار قاچاق  را در مسیر  مریوان به سنندج  شناسایی و در ایستگاه بازرسی شهید کریمی متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این کامیون ۹۲ کارتن کالای قاچاق شامل انواع لوازم دوچرخه و ۷۰ حلقه لاستیک خارجی کشف شد.
سردار مسعود خرم‌نیا ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه را ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کردوگفت: در این رابطه خودرو حامل بار قاچاق به پارکینگ منتقل و متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی داده شد.
انتهای پیام/م

بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سروآباد کشف شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامیون بنز حامل بار قاچاق در مسیرمریوان به سنندج توقیف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..