تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی سیمز ۴ فصل ها – The Sims 4 Seasons برای کامپیوتر + ریپک FitGirl

بسته الحاقی جدید دانلود بازی سیمز ۴ تحت عنوان فصل ها (به انگلیسی: The Sims 4: Seasons Expansion Pack) در اول تیرماه ۹۷ در شبکه Origin منتشر شد. قیمت این توسعه دهنده چیزی بالغ بر ۳۹٫۹۹دلار می باشد و وبسایت دانلودها، این افزونه را به همراه پک کامل بازی که شامل تمامی افزونه ها می باشد را آماده کرده است. ریلیز CODEX برای بازی سیمز ۴، یک نسخه ی تمام عیار است که تمامی امکانات را در خود جای داده است.

در بسته الحاقی جدید فصل ها برای بازی سیمز ۴، تغییرات آب و هوایی خاصی اضافه خواهند شد که بازیکنان در طول بازی باید به آن‌ها توجه خاصی داشته باشند. این تغییرات فقط شامل چهار فصل پاییز، زمستان، بهار و تابستان نمی‌شود، بلکه در این بسته آب و هوای بسیار خشک، طوفان‌های برفی و باران‌های شدید را در فصول مختلف مشاهده خواهیم کرد که بازیکنان باید با آن دست و پنجه نرم کنند. با اضافه شدن فصل‌های جدید به بازی The Sims 4، فعالیت‌های فصلی هم تغییر خواهند کرد. به طور مثال، خانواده سیمز ممکن است در فصل زمستان بخواهند آدم برفی درست کنند یا ممکن است در فصل بهار بخواهند زیر باران قدم بزنند. همچنین در بازی می‌توان تعطیلات را جشن گرفت که این کار برای خانواده‌های سیمزی که به دنبال سپری کردن زمان در کنار هم هستند، فرصت مناسبی است.

بزرگترین تغییری که بازیکنان در این بسته گسترش دهنده با آن مواجه می‌شوند، سیستم باغبانی است که اکنون در دانلود بازی سیمز ۴ یک شغل مجزا محسوب می‌شود و بازیکنان می‌توانند مسیر‌های مختلفی را برای انجام این شغل انتخاب کنند. در این مسیر کاراکتر سیمز می‌تواند به چیزی بیشتر از یک باغبان ساده تبدیل شود و حتی خود را تبدیل به یک گیاه شناس کند و یا می‌تواند همان مسیر سنتی باغبانی را در پیش گرفته و به یک باغبان ساده که تنها عمل کاشت و برداشت را انجام می‌دهد تبدیل شود.

The Sims 4 Seasons PC-CODEX

آپدیت جداگانه Seasons برای نسخه های قدیمی اضافه شد

ریپک جدید FitGirl حاوی آپدیت Seasons با حجم ۱۸٫۸GB اضافه شد

دانلود-بازی-The-Sims-4-Seasons

بازی Sims 4 به شما اجازه زندگی در دنیای مجازی را به طوری که هیچ وقت آن را بدین صورت تجربه نکرده اید، بدهد! در چهارمین نسخه از این بازی فوق العاده موفق، شما به کنترل و مدیریت سیمز با چهره ها، شخصیت ها، رفتارها و احساسات جدید و منحصر به فرد خواهید پرداخت. دانلود بازی سیمز ۴ یک بازی شبیه‌سازی زندگی است که در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ در آمریکای شمالی برای رایانه‌های شخصی وارد بازار شد. این بازی قسمت چهارم مجموعه بازی‌های سیمز است. این بازی دارای همان مفهوم سیمز ۳ است؛ بازی‌باز رفتار خود را در پویایی‌های گوناگون کنترل می‌کند و می‌تواند روابط را تشکیل دهد و با مردم دوست شود و سر کار رود. در این بازی برای لباس نیاز نیست به مغازه بروید.

توضیحات بسته الحاقی ماجراجویی جنگل:

بسته الحاقی ماجراجویی جنگل در ۸م اسفندماه ۱۳۹۶ منتشر شد. گیم پلی این بسته الحاقی بسیار شبیه به World Adventures در سیمز ۳ می باشد. شخصیت های بازی می توانند به سرزمین Selvadorada سفر کنند و تمدن Selvadoradian خود را توسعه دهند. شما می توانید دنیای لاتین را در این بسته الحاقی به صورت کامل تجربه کنید. هم چنین سیمز می توانند به جنگل سفر کرده و مناظر بسیار وسیعی را تجربه کنند. توسعه ی مهارت های باستان شناسی، گشت و گذار برای پیداکردن معابد، مقابله با تله ها و موجودات اسکلتی بخشی دیگر از این بسته الحاقی می باشند.

اسکرین-شات-The-Sims-4-Seasons اسکرین-شات-The-Sims-4-Seasons اسکرین-شات-The-Sims-4-Seasons اسکرین-شات-The-Sims-4-Seasons اسکرین-شات-The-Sims-4-Seasons اسکرین-شات-The-Sims-4-Seasons

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl به همراه آپدیت Seasons:

بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام The Sims 4 Seasons-CODEX فشرده سازی شده است. تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا ورژن v1.44.77.1020 در این نسخه قرار دارند. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. تمامی بسته های الحاقی، Add-onها و موسیقی متن بازی در این نسخه قرار دارد. هیچ نیازی به نرم افزار اصلی Origin برای اجرای بازی ندارید. به طور اتومات همراه نصب بازی فعال می شود. تمامی ۱۷زبان بازی موجود می باشند. حجم بازی از ۲۷٫۲گیگابایت به ۱۷٫۹گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱۰ الی ۴۵دقیقه طول خواهد کشید. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حدود ۲۹گیگابایت است. اگر مشکل نداشتن DLCها در بازی یا اجرا نشدن بازی با اررور Origin را دارید، لطفا Origin را به طور کامل ببندید؛ اجازه ی دسترسی کامل به اینترنت را برای تمامی فایل هایی اجرایی EXE بازی فعال سازید و حتما بازی را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. حداقل ۲گیگابایت فضای خالی رم برای نصب این بازی نیاز است. این ریپک بر اساس کتابخانه ی ZTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، ساخته شده است. info

The Sims 4 is the fourth major title in life simulation video game series The Sims, developed by Maxis and The Sims Studio and published by Electronic Arts. The Sims 4 was originally announced on May 6, 2013, and was released in North America on September 2, 2014 for Microsoft Windows. A Mac compatible version of the software was made available for digital download on February 17, 2015. The Sims 4 is the first PC game to top all-format charts in two years. The game has received mixed reviews since its release, with the majority of criticism directed towards its lack of content. Since its launch, it became the best selling PC game of 2014 and 2015. As of October 2016, The Sims 4 has sold over 5 million copies worldwide. Versions of the game for the PlayStation 4 and Xbox One consoles are also scheduled to be released on November 17, 2017.

Seasons DLC:

Add weather to your Sims’ lives to tell new stories, enjoy seasonal activities and celebrate heartfelt holidays with The Sims™ 4 Seasons. Make the most out of the weather all year round, from crisp snowfalls to sweltering heat – every world is affected by seasons in unique ways. Create a winter story with ice skating, befriend a magical scarecrow at the fall harvest, share a spring fling during a downpour or host a summer pool party. Gather friends and family to celebrate holidays complete with traditions, gifts and special guests. Stay warm or keep cool with all-new outfits to brave the elements. Even begin a blossoming gardening career as a botanist or by crafting floral arrangements!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1), Windows 8, or Windows 8.1

PROCESSOR: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 Dual-Core 4000+ or equivalent (For computers using built-in graphics chipsets, the game requires 2.0 GHz Intel Core 2 Duo, 2.0 GHz

AMD Turion 64 X2 TL-62 or equivalent)

MEMORY: At least 2 GB RAM

HARD DRIVE: At least 9 GB of free space with at least 1 GB additional space for custom content and saved games

DVD-ROM: DVD ROM drive required for installation only

VIDEO CARD: 128 MB of Video RAM and support for Pixel Shader 3.0. Supported Video Cards: NVIDIA GeForce 6600 or better, ATI Radeon X1300 or better, Intel GMA X4500 or better

SOUND CARD: DirectX 9.0c Compatible

DIRECTX: DirectX 9.0c compatible

راهنمای نصب

آموزش نصب آپدیت The Sims 4: Seasons بازی:

کاربران عزیز، لطفا دقت داشته باشید که این آپدیت جداگانه بر روی هردو نسخه CODEX و FitGirl کار می کند. لطفا دقت کنید که پیشنیاز این آپدیت، داشتن ورژن v1.42.30.1020 است. تمامی آپدیت های جداگانه برای رسیدن به این نسخه در بخش دانلود قرار گرفته و بر روی هر دو نسخه FitGirl و CODEX قابل نصب می باشند.

پس از اتمام نصب آپدیت ها، به راحتی فایل Update.exe واقع در پوشه Update را اجرا کنید. محل نصب آپدیت را دقیقا محل نصب بازی خود یعنی پوشه The Sims 4 انتخاب کنید. اجازه دهید تا بازی شما آپدیت شده و بسته الحاقی جدید Seasons برای شما نصب شود.

سپس، تمامی محتوای درون پوشه CODEX را در محل نصب بازی خود کپی و جایگزین نمایید تا بازی کرک شود.

اگر هنگام اجرای بازی، اخطارهای رجیستری برای شما ظاهر شد، لطفا فایل فیکس The Sims 4 Reg Key.reg را اجرا کنید و Yes را بزنید تا مشکل رجیستری بازی شما حل شود.

========================

آموزش نصب آپدیت The Sims 4: Jungle Adventure بازی:

برای مشاهده ی آموزش نصب تصویری اختصاصی Jungle Adventure Pack لطفا اینجا را کلیک کنید.

برای نصب این آپدیت، چندین راه پیش روی شماست. در واقع 3حالت دارید:

حالت اول) نسخه The Sims 4 Cats and Dogs-RELOADED را دارید:

برای رسیدن به بسته Jungle Adventure نیاز است تا این آپدیت ها را به ترتیب بر روی بازی خود نصب کنید:

The.Sims.4.v1.36.104.1020.Patch The.Sims.4.v1.37.35.1010.Patch The.Sims.4.v1.38.49.1020.Patch The.Sims.4.v1.40.61.1020.Patch

—————

حالت دوم) نسخه The Sims 4: Deluxe Edition – v1.38.49.1020 را دارید:

برای رسیدن به بسته Jungle Adventure نیاز است تا آپدیت The.Sims.4.v1.40.61.1020.Patch را بر روی بازی خود نصب کنید.

—————

حالت سوم) نسخه شما قدیمی است و بر مبنای نسخه City Living که توسط RELOADED منتشر شده می باشد. یا نسخه های قدیمی فیت گرل قبل از v1.38.49.1020 را دارید:

برای رسیدن به بسته Jungle Adventure نیاز است تا این آپدیت ها را به ترتیب بر روی بازی خود نصب کنید:

The.Sims.4.Update.v1.36.102.1020.and.Crack The.Sims.4.v1.36.104.1020.Patch The.Sims.4.v1.37.35.1010.Patch The.Sims.4.v1.38.49.1020.Patch The.Sims.4.v1.40.61.1020.Patch

========================

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

========================

توضیحات نصب نسخه FitGirl بازی:

1) در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را از اینجا دانلود کنید.

2) پس از اتمام نصب، بازی به طور خودکار کرک می شود و نیازی نیست بازی را کرک کنید. بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی سیمز ۴ فصل ها – The Sims 4 Seasons برای کامپیوتر + ریپک FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..