تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لادن طباطبایی در شبکه «من و تو»!

ساعت 24- یکی از اتفاقات هفته گذشته حضور لادن طباطبایی در یک شبکه ماهواره ای بود.

طباطبایی که مدتی است به همراه دخترش در خارج از ایران سکونت دارد و طبق گفته خودش از بازیگری خداحافظی کرده، سه شنبه شب هفته گذشته در برنامه «سمت نو» شبکه من و تو به عنوان مهمان حضور پیدا کرد و درباره بیماری اوتیسم صحبت کرد.

این در حالی است که با پوشش نه چندان مناسبی در برنامه حضور پیدا کرد و از صحبت هایش مشخص بود که قصد بازگشت به ایران را هم ندارد.
او که به دلیل بیماری دخترش به خارج از ایران سفر کرد، هم اینک در یکی از شهر های آمریکا سکونت دارد و طبق صحبت هایی که در این برنامه اعلام کرد، اظهار داشت تا زمانیکه در ایران سکونت داشته، اطلاعات درست و دقیقی و کاملی از اوتیسم نداشت و از زمانی که به خارج از کشور رفته متوجه شده که با این بیماری چه برخوردهایی باید انجام بدهد. در حالی که او سخنگوی انجمن اوتیسم ایران بود. وی همچنین درباره زندگی خصوصی اش و ارتباطش با همسر سابق و خانواده اش هم نکاتی را بیان کرد.
بخش هایی از این برنامه هم در فضای مجازی منتشر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لادن طباطبایی در شبکه «من و تو»!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..