تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار معاون حقوقی رئیس جمهور با رئیس سازمان همکاری قضائی اتحادیه اروپا

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خانم دکتر لعیا جنیدی در این ملاقات آخرین پیشرفت‌های کشورمان در زمینه مقابله با جرائم سازمان یافته را تشریح و اعلام آمادگی کرد نهاد‌های حقوقی کشورمان در این زمینه و سایر زمینه‌های حقوقی بین المللی با سازمان یاد شده همکاری خود را گسترش دهند. در این ملاقات آقای هامران و مسئولین بخش‌های مختلف سازمان ضمن تشریح فعالیت‌های مختلف سازمان، برخی برنامه‌های آتی سازمان که امکان مشارکت متخصصان و کارشناسان ایرانی در آن وجود دارد را تشریح نمودند.همچنین در این ملاقات طرفین پیشنهادهائی در جهت تدوین و امضای برخی موافقتنامه‌های همکاری، نشست‌ها و برنامه‌های آموزشی و تبادل سفر‌های حقوقی قضائی متقابل مطرح کردند و مقرر گردید در این ارتباط به دیگر مراجع حقوقی و قضائی داخل کشور نیز اطلاع رسانی و هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.اضافه می‌نماید، سازمان همکاری قضائی اتحادیه اروپا که از سازمان‌های مهم اروپائی در زمینه مقابله با جرائم سازمان یافته و مقابله با فساد و نیز همکاری‌های تخصصی قضائی فرامرزی است با کشور‌های غیر اروپائی نیز در حوزه‌های فوق الذکر همکاری دارد.

منبع خبر : snn.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار معاون حقوقی رئیس جمهور با رئیس سازمان همکاری قضائی اتحادیه اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..