تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با ارزش‌ترین صنایع بورسی معرفی شدند

اسامی بزرگترین صنایع بورسی و فرابورسی از نظر ارزش معاملات را در پایان اردیبهشت سال ۹۷ اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، مدیریت امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد: «گروه اوراق مالی» با ۶۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در پایان اردیبهشت ۹۷ در صدر بزرگترین صنعت بورسی از نظر ارزش معاملات ایستاد.

بر اساس این گزارش، «گروه فلزات اساسی» با  معامله با ۱۷ هزار و ۳۹۷ میلیارد ریال و «مخابرات»  با ۱۵ هزار ۸۶۳ میلیارد ریال در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. همچنین «گروه صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله، صنایع خودرو و ساخت قطعات، پیمانکاری صنعتی، فراورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای، سرمایه گذاری ها، استخراج کانه های فلزی، محصولات شیمیایی، استخراج نفت و گازو فراورده های جنبی» در مکان های سوم تا دهم بزرگترین صنایع بورسی و فرابورسی از نظر ارزش معاملات هستند.

یادآور می شود، «صنایع انتشار و چاپ، محصولات چوبی ومنسوجات» در رتبه های انتهایی این جدول ایستادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با ارزش‌ترین صنایع بورسی معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..