تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک نشریه پرتغالی: تیم پرتغال برای عبور از ایران باید در سطح رونالدو باشد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های ملی ایران و پرتغال در حالی دوشنبه شب در چارچوب جام جهانی 2018 برابر هم به میدان خواهند رفت که هر دو تیم شانس صعود به مرحله حذفی این رقابت ها را دارند.
در آستانه این دیدار حساس سایت نشریه «پی تی ژورنال» با انتشار گزارشی با اشاره به کیفیت بازیکنان ایران نوشت :
پرتغال باید در سطح رونالدو باشد تا بتواند از «ایران کارلوس کی روش» بگذرد.
روز دوشنبه یک تساوی برابر ایران حضور پرتغال در جمع 16 تیم برتر جام جهانی 2018 را تضمین خواهد کرد، اما برای چیره شدن بر این تیم مستلزم آن است که پرتغال با تیمی در سطح کریستیانو رونالدو پا به میدان بگذارد.

تساوی 3-3 با اسپانیا و پیروزی 1-0 در مراکش، چهار گل برابر نام  پرتغال به ثبت رسانده است ، اما این تیم به عنوان قهرمان اروپا کیفیت پایینی را از خود به نمایش گذاشته است.
در ادامه این گزارش آمده است، پرتغال وابسته به «ویتامین R» ( رونالدو) است، اما کارلوس کی روش، که در تیم ملی پرتغال و منچستر یونایتد او را تمرین داده است، او را عمیق تر از هر کس دیگری می شناسد.
اکنون سوال اصلی این خواهد بود که آیا پرتغال تیمی دارد بتواند جایگزینی رونالدو شود و بتواند از فشارهای اولیه بیرون بیاید.

فرناندو سانتوس می گوید مرحله گروهی پیچیده و پر فشار است و معتقد است که پرتغال وقتی که قرار باشد حذف شود سطح بالای بازی خود را دوباره به نمایش بگذارد .تیم کارلوس کی روش، هم که نیاز به پیروزی دارد، ارزشش را در پیروزی برابر مراکش (1-0) و در شکست با نتیجه مشابه برابر اسپانیا نشان داده است.

تیم رده سیو هفتمی رنکینگ فیفا ثابت کرده است که تیم خبره ای است، به لحاظ دفاعی قدرتمند عمل می کند و سعی می کند در ضد حملات حریف را غافلگیر کند.
همانطور که کی روش قبلا گفته ایرانی ها فوق ستاره ندارند اما هدفشان این است که کار منحصر به فردی در تاریخشان بکنند، زیرا این تیم در 5 دوره حضور خود در جام جهانی فقط دو پیروزی داشته اند.
کی روش توانسته یک ماشین رقابتی ایجاد کند که کل آن قوی تر از تک تک قطعاتش است، ایران که با تمام عناصر بسیار فشرده و منسجم دفاع می کند، با صبر و استحکام تاکتیکی می تواند حریفان را بی قرار و آشفته سازد.

آنها در نبردهای یک به یک کاملا هجومی هستند و در توپ های دوم موفق هستند و به نظر می رسد که این کارگران همیشه برتری عددی دارند.

بازیکنان قدرتمند به این تیم آسیایی ها کمک می کنند تا روی توپ های مرده بسیار قوی باشند، در حالی که پرتغال با قامت کوتاهتر، نیاز به کمک کریستیانو رونالدو دارد.

چهارده بازیکن از تیم 23 نفره ایران در خارج از کشور بازی می کنند و این واقعیتی است که به تکامل فوتبال آنها کمک کرده است.

فرناندو سانتوس با تجزیه و تحلیل عملکرد پرتغال در جام جهانی 2018، تضمین می کند که مشکل در "پویایی جمعی" است و نه فرد فرد بازیکنان، به طوری که در یک چالش تعیین کننده، نیازی نیست تغییر زیادی در 11 نفری که بازی کرده اند، صورت بگیرد.

در مقایسه با بازی اول ، سانتوس در بازی دوم فقط برونو فرناندس را جایگزین ژائو ماریو کرد.

سانتوس و کویروز دوستان قدیمی هستند، اما اعلام کرده اند طی 90 دقیقه که برای این دو کشور تعیین کننده است، این ارتباط را کنار می گذارند.

بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/


پرتغال کیفیت خوبی در روسیه  نداشته است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک نشریه پرتغالی: تیم پرتغال برای عبور از ایران باید در سطح رونالدو باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..