تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بحران مصدومیت بلژیک؛ رباط لوکاکو آسیب دید

ورزش سه: علیرغم برتری 2-5 برابر تونس روملو لوکاکو دچار مصدومیت از ناحیه رباط مچ پا شده است.

روملو لوکاکو که در نیمه اول دیدار مقابل تونس 2 بار موفق به گلزنی شده بود، در دقیقه 59 به دلیل مصدومیت تعویض شد و حالا اخباری در مورد غیبت او در دیدار مقابل انگلیس وجود دارد. روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک بعد از پایان مسابقه خبر داد علاوه بر لوکاکو، دنیس مرتنس و ادن هازارد نیز دچار آسیب دیدگی شده اند که البته مشکل هازارد جدی نیست.

بحران مصدومیت بلژیک؛ رباط لوکاکو آسیب دید

مارتینز گفت: "لوکاکو در نیمه اول دچار مصدومیت شد و گرچه خیلی تلاش کرد بازی کند، اما قادر به حضور در ادامه بازی نبود و وضعیت او بعد از ارزیابی طی 48 آتی مشخص خواهد شد.

اگر می توانستیم 7 روز فرصت آماده سازی برای هر دیدار داشته باشیم من از یک ترکیب ثابت استفاده می کردم اما واقعیت این است که ما به مرحله بعد صعود کرده ایم و در مسابقاتی مانند جام جهانی شما فقط 23 بازیکن در اختیار دارید.

دیدار بعدی برابر انگلیس می تواند فرصتی برای دیگر بازیکنان باشد. ما دیگر بازیکنان را ارزیابی می کنیم و بر اساس آن تصمیم گیری می کنیم اما تغییرات بزرگی در برابر انگلیس صورت خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بحران مصدومیت بلژیک؛ رباط لوکاکو آسیب دید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..