تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکنیک جدید برای کشتن موش‌ها در نیویورک

به گزارش خبرآنلاین، نیویورک به دنبال عملیات موفقیت‌آمیز استفاده از یخ خشک در بوستون، شیکاگو و واشنگتن به فکر مبارزه جدی با موش‌ها افتاده و زمستان مرگبار زودهنگامی را برای موش‌ها فراهم کرده‌اند. {لینک}

تیم ویژه کنترل طاعونِ وزارت بهداشت به سلاح جدیدی دست‌یافته است تا موش‌های نیویورکی را نابود کند.

تیم مذکور از گلوله‌هایی شبیه کیک یخی برای مبارزه با موش‌ها استفاده می‌کنند و با انتشار گاز در اطراف یخ، موش‌ها خفه می‌شوند.

در سال 2014 تخمین زده شد در شهر 8.5 میلیون نفری نیویورک بیش از 2 میلیون موش وجود دارد.

یک موش ماده می‌تواند در طول یک سال بیش از 100 بچه به دنیا بیاورد.

از یخ خشک در فضاهای باز و پارک‌ها استفاده می‌شود و موش‌های داخل تونل و مناطق مسکونی با این روش تحت کنترل قرار نمی‌گیرند. یخ خشک برای حیات‌وحش خطری ندارد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکنیک جدید برای کشتن موش‌ها در نیویورک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..