تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالا رفتن یک راکون از یک آسمان خراش مانند مرد عنکبوتی!

در این مطلب عکس هایی دیدنی از بالا رفتن یک راکون از یک ساختمان بلند در کشور آمریکا را برای شما آورده ایم . راکون یک پستاندار میان‌ جثه و بومی منطقه آمریکای شمالی است. در ادامه تصاویر جالب این راکون را خواهید دید .

بالا رفتن یک راکون از یک ساختمان

شهروندان شهر سنت پول ایالت مینه سوتا آمریکا متوجه بالا رفتن راکونی از یکی از بلندترین ساختمان های این شهر که ۲۳ طبقه دارد، شدند. این جانور تصمیم گرفته بود تا داستان «مرد عنکبوتی» را به واقعیت تبدیل کند.

اولین تصویر گرفته شده از این جانور وقتی که به طبقه ۱۳ رسیده بود،گرفته شد.
در طبقه ۲۱ راکون تصمیم گرفت تا کمی استراحت کند و روی لبه پنجره نشست و پس از چند دقیقه دوباره به راهش ادامه داد تا به طبقه آخر و پشت بام رسید. بنابراین گزارش میلیون ها نفر شاهد بالا رفتن راکون عنکبوتی بودند و گروه نجات نیز آماده کمک به این جانور در صورت سقوط بود. همچنین ماجرای بالا رفتن راکون از آسمان خراش شهر به طور زنده از چندین شبکه آمریکایی در حال پخش بود.

بالا رفتن یک راکون از یک ساختمانبالا رفتن یک راکون از یک ساختمانبالا رفتن یک راکون از یک ساختمانراکون در حال بالا رفتن از ساختمانبالا رفتن یک راکون از یک ساختمانراکون در حال بالا رفتن از یک آسمان خراشبالا رفتن یک راکون از یک ساختماناستراحت کردن راکونبالا رفتن یک راکون از یک ساختمانصعود راکون از یک ساختمانبالا رفتن یک راکون از یک ساختمانراکون در حال استراحت کردنبالا رفتن یک راکون از یک ساختمانبالا رفتن یک راکون از یک ساختماندرباره راکون بیشتر بدانید

راکون (نام علمی: Procyon lotor) پستانداری میان‌ جثه و بومی آمریکای شمالی است.
راکون بزرگترین عضو خانواده خرسکیان است و ۴۰ تا ۷۰ سانتیمتر طول و ۳٫۵ تا ۹ کیلوگرم وزن دارد. خز خاکستری آن با کرک‌های متراکم حفاظت خوبی در مقابل سرما برایش فراهم‌می‌کند. این حیوان همه‌چیزخوار و عمدتاً شب‌گرد است. حدود ۴۰ درصد غذای آن از بی‌مهرگان، ۳۳ درصد گیاهان و ۲۷ درصد مهره‌داران تأمین می‌شود.

زیستگاه اصلی راکون جنگل‌های برگریز و جنگل‌های مختلط پهن‌برگ و مخروطی است اما انطباق‌پذیری بالای آن موجب شده تا به مناطق کوهستانی، تالاب‌های ساحلی و شهرها نیز ورود پیدا کند. راکون‌ها دوره بارداری ۶۵ روزه دارند و دو تا پنج توله می‌زایند. هرچند در اسارت تا ۲۰ سال هم عمر میکنند اما در حیات وحش میانگین عمر آن‌ها ۱٫۸ تا ۳٫۱ سال است.

از میانه‌های سدهٔ بیستم در پی گریز یا انتقال عمدی، راکون‌ها در بخش‌هایی از ژاپن، اروپا، قفقاز و منطقه تالش و مغان ایران هم پخش شده‌اند و در و مثل اغلب گونه‌های غیربومی باعث خسارت‌های زیست‌محیطی شده‌اند.

راکون‌ها چهره‌ای با رنگ‌های سیاه و سفید و دمی زبر بانوارهای سیاه‌رنگ دارد.
شمار این نوارها معمولاً پنج است ولی میان چهار تا ۱۰ نوار متغیر است.
ناخن‌های پای جلو راکون نسبتاً بلندند و می‌توانند با فاصله از هم باز شوند.
ناخن‌های دست آن‌ها قابلت جمع شدن ندارند.

زمانی که راکون‌ها را میبینید آن‌ها را حیواناتی شاد و اهل بازی می یابید اما همان‌طور که می دانید طبیعت اطراف ما خالی از فریب نیست.

پنجه‌های راکون به قدری تیز و قوی هستند که می‌توانند آسیب‌های جدی به طرف مقابل وارد کنند.
مبدأ پیدایش این حیوانات قبل از گسترش به سایر مناطق جهان، شمال آمریکا بوده‌است.
آن‌ها به سکونت در جنگل‌های برگریز شناخته شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان – ویکی پدیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالا رفتن یک راکون از یک آسمان خراش مانند مرد عنکبوتی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..